-
RG Mobility AS:
Takstmann
-
Motor Forum AS Bergen:
Ettermarkedsleder
-
Motor Forum AS Telemark:
Regnskapsansvarlig
-
Werksta Bergen Åsane:
Verkstedleder
-
Bilia X:
Servicemarkedssjef, Xpeng Lørenskog
-
Toyota Asker og Bærum:
Handover / produktspesialist
-
Solaris Norge A/S:
Mekaniker til tungbil, buss søkes
-
Flex1One AS:
Driftsansvarlig
-
Team Verksted AS:
Mekaniker Steinkjer
-
RG Mobility AS:
Key account Manager
-
Hyundai Motor Norway:
Regional Sales Consultant
-
Bilservice AS:
Bilmekaniker
-
Møller Bil Skadesenter Alnabru:
Bilskadereparatør
-
Rettedal Bilkontroll AS:
EU-kontroll, produksjon og lager, kombinert stilling
-
Volvo Car Stor-Oslo:
Salgssjef Volvo Car Ryen
-
Tide Verksted AS, Avdeling Voss:
Mekaniker tyngre- og lette kjøretøy
-
Team Verksted AS:
Delelager/kundemottak
-
Autoringen Oslo AS:
Takstmann
-
Motor Forum AS, Oslo:
Teamleder Verksted
-
Tide Verksted AS:
Mekaniker
-
Volvo Car Stor-Oslo:
Nybilselger
-
Andresen Karosseri AS:
Biloppretter
-
Bilhuset Viken AS:
Teknisk Leder
-
Bilco Hønefoss AS:
Mekaniker
-
Tide Verksted AS:
Mekaniker
-
Erik Arnesen Helsfyr:
Bilmekaniker
-
Hovfaret 17B:
Ledige kontorplasser
-
Bilforlaget AS:
Vaktsjef/journalist
Infiniti for Europa
Infiniti har sendt ut et første bilde av QX30, den ene av to modeller som skal sette dem på Europa-kartet.
Vi har vist spionbilder av denne tidligere, og for halvannet år siden møtte vi konseptbilen Q30 på bilutstillingen i Frankfurt hvor vi også fikk en prat med designsjef Alfonso Albaisa som hadde vanskeligheter med å sette den kommende bilen i en bestemt bås.
Vi vet også at bilen skal bygges på samme plattform som småbilene til Mercedes, og at den også får drivlinjer fra samme leverandør.
To modeller
Q30 er en hatchback, og det er naturlig å tenke Audi A3, BMW 1-serie og Mercedes A-Klasse som konkurrenter – Infiniti ønsker jo å fremstå som premium, og det bærer modellene deres klart preg av.
Når de nå slipper det første bildet av QX30 forteller de at denne er 30 mm høyere enn Q30 og definerer den som en crossover. Vi har tidligere sett for oss at denne skal konkurrere med Q3, X1 og GLA, men kanskje er det mer i gate med Volvo V40 Cross Country?
Det blir lettere å forholde seg til dette når vi møter konseptbilen i Genève om et par uker, og kanskje får tatt en ny prat med Albaisa.
Tilpasset Europa
Det som er sikkert er at Infiniti skreddersyr to nye modeller for Europa, en hatchback og en crossover, og at disse skal bygges ved Nissan-anlegget i Sunderland i Nord-England.
-QX30 er designet for at passasjerene skal føle høy grad av sikkerhet om bord, og de kan ta seg ut av byen uten å frykte riper i lakken, sier Albaisa.
Bilen har en aluminium-trimmet frontfanger mens det sitter en «skliplate» nederst i hekken. Den står på 21-tommers felger som seg hør og bør for en konseptbil som skal appellere til publikum på en bilutstilling.
Vi gleder oss til å ta en nærmere titt på QX30 Concept i Genève.