-
Field Service medarbeider
Car-O-Liner Norge
-
Forretningsutvikler Servicemarked
Harald A. Møller AS
-
Mekaniker
Knoks Bildeler AS
-
Innkjøper
Stjørdal Auto AS
-
Biloppretter
Kristiansund Karosseri AS
-
Servicemarkedssjef
Møller Bil Horten
-
Personlig servicetekniker
Frydenbø Bil VPL AS
-
Garantibehandler
Motor Gruppen Import AS
-
Bilmekaniker
Møller Bil Leangen
-
Mekaniker tunge kjøretøy
Bertel O. Steen Lastebil og Buss
-
Bilmekaniker
Gumpen Motor
-
Bilmekaniker
Ydse Auto AS
-
Mekanikere og mekaniker-lærlinger
Volvo Car Stor-Oslo
-
Teamleder
Volvo Car Stor-Oslo
-
Bilskadereparatør
Møller Bil Skadesenter Langhus
-
Billakkerer
Møller Bil Skadesenter Langhus
-
Skadetakserer
Møller Bil Skadesenter Langhus
-
Lærling lette kjøretøy
Møller Bil Asker og Bærum
-
Servicemarkedssjef
Porsche Center Oslo
-
Bilmekaniker / Servicetekniker
Hagen Bil AS
-
Økonomiansvarlig
Autoringen AS
-
Regionssjef Skade & Lakk
Toyota Bilia AS
-
Innkjøper
Gill Gruppen AS
-
Biloppretter
RøhneSelmer AS
-
Servicemarkedssjef
Volvo Car Stor-Oslo AS
-
Mekaniker/Tekniker
RSA Bil Drammen
-
Garanti- og reklamasjonsbehandler
RSA
-
Teknisk konsulent/kursholder
RSA
-
Bilmekaniker
ARM Bilverksted AS
-
Billakkerer
Fixbil Damsgård Karosseri AS
-
Innkjøper
MyCar
-
Oppretter / karosseriarbeider
Vy Buss AS
-
Verkstedleder
Hanum Buss & Bil AS
-
Plassjef
Toyota Bilia AS
-
Mekaniker/Tekniker
Motorhuset Oppdal AS
-
Teknisk leder
Tveita Bilservice AS
-
Mekaniker tunge kjøretøy
BIR Husholdning AS
-
Frontsjef og nyhetsreporter
Bilforlaget AS
Endelig på plass: lille McLaren
Et par dager før New York utstillingen åpner, gjør McLaren som ventet: slipper de første bildene av sin nye 911-killer. 570S skal den hete.
Fellesnevneren for den nye McLaren-serien er Sports Series. Og vi har lenge visst at den første av dem skal presenteres i New York nå i påsken.
De av dere som gjorde som jeg foreslo fra McLaren-standen i Geneve, og har fulgt med på #blackswanmoments vil ha kunnet klikke dere fem til de første teaserne, og nå vet vi også at den første utgaven skal hete 570 S.
Som vanlig oppkalt etter det den velkjente V-åtteren avgir – altså 570 hestekrefter, og vi kan trygt gå ut fra at også sentrum av bilen, kullfibermonocoquen, også er i slekt med den vi finner i de andre modellene. McLaren er god på konsekvent plattformpolitikk, selv om vi vanskelig kan kalle dette plattformer.
“Rendyrket McLaren” lover selskapet i disse første pressemeldingene, samtidig som de snakker om at noen av våre vanlige forstillinger om sportsbiler vil bli snudd på hodet nå.
Det er kjent at Sports Serien vil ende med i hvert fall fire modeller – noen blir liggende under den som skal debutere nå, færre hester og færre Euro blir det fortalt, samtidig r det vel ikke vanskelig å gjette at i hvert fall noen av dem vil det bli brukt hermetikkåpner på. Spider-oppskriften har de godt grep om.
Det er ikke mye vi ser av den nye bilen foreløpig, men det er ikke noe i dem som tyder på at bilen vil representere en radikal avskjed med det vi nå har lært å kjenne som typisk McLaren.
Flere detaljer til uka.