-
Field Service medarbeider
Car-O-Liner Norge
-
Forretningsutvikler Servicemarked
Harald A. Møller AS
-
Mekaniker
Knoks Bildeler AS
-
Innkjøper
Stjørdal Auto AS
-
Biloppretter
Kristiansund Karosseri AS
-
Servicemarkedssjef
Møller Bil Horten
-
Personlig servicetekniker
Frydenbø Bil VPL AS
-
Garantibehandler
Motor Gruppen Import AS
-
Bilmekaniker
Møller Bil Leangen
-
Mekaniker tunge kjøretøy
Bertel O. Steen Lastebil og Buss
-
Bilmekaniker
Gumpen Motor
-
Bilmekaniker
Ydse Auto AS
-
Mekanikere og mekaniker-lærlinger
Volvo Car Stor-Oslo
-
Teamleder
Volvo Car Stor-Oslo
-
Bilskadereparatør
Møller Bil Skadesenter Langhus
-
Billakkerer
Møller Bil Skadesenter Langhus
-
Skadetakserer
Møller Bil Skadesenter Langhus
-
Lærling lette kjøretøy
Møller Bil Asker og Bærum
-
Servicemarkedssjef
Porsche Center Oslo
-
Bilmekaniker / Servicetekniker
Hagen Bil AS
-
Økonomiansvarlig
Autoringen AS
-
Regionssjef Skade & Lakk
Toyota Bilia AS
-
Innkjøper
Gill Gruppen AS
-
Biloppretter
RøhneSelmer AS
-
Servicemarkedssjef
Volvo Car Stor-Oslo AS
-
Mekaniker/Tekniker
RSA Bil Drammen
-
Garanti- og reklamasjonsbehandler
RSA
-
Teknisk konsulent/kursholder
RSA
-
Bilmekaniker
ARM Bilverksted AS
-
Billakkerer
Fixbil Damsgård Karosseri AS
-
Innkjøper
MyCar
-
Oppretter / karosseriarbeider
Vy Buss AS
-
Verkstedleder
Hanum Buss & Bil AS
-
Plassjef
Toyota Bilia AS
-
Mekaniker/Tekniker
Motorhuset Oppdal AS
-
Teknisk leder
Tveita Bilservice AS
-
Mekaniker tunge kjøretøy
BIR Husholdning AS
-
Frontsjef og nyhetsreporter
Bilforlaget AS
Ekte gammel Mustang
Nå kan du få en ekte, 50 år gammel Mustang, med en nesten moderne motor og alt annet 2015.
Verden går fremover, bakover, kunne nesten vært ordspråket til Revology Cars – et Florida-basert firma.
Dette er nemlig hva jeg kaller fremskritt, ved å ta et skritt eller to bakover.
De kjøper de Ford-godkjente, nyproduserte «original»-karosseriene fra Dynacorn, legger inne en nyoverhalt V8 fra 90-årene – den er med andre ord ikke veldig kvalt av moderne utstyr som skal gjøre storbyene litt bedre å puste i – og resten er helt up to date.
Det elektriske er nytt, fritt valg på øverste infotainment-hylle, hjuloppheng, transmisjon – du har en solid smørbrødliste å velge ut fra.
Men du blir bedt om å holde deg litt i skinnet når det gjelder interiøret. Kunststoffer er egentlig bedre enn skinn, og lakkert blikk i karosserifargene er bedre enn karbon – for å si det slik. Selv om dashbordet inneholder full elektronikk-pakke med svært LCD-senter.
I tiden
en elektrisk utgave av Cobra Coupéen og Equus har laget sin – ganske vesentlig endrede, når du ser nøye etter – utgave av den klassiske Mustangen.
Revology har gått en annen vei. «Vi bruker moderne teknologi for å gjøre den klassiske bilen bedre» sier Tom Scarpello, mannen bak ideen.
Så blant det moderne finner du skikkelig McPherson foran og en tre-lenket aksel der bak, du kan velge mellom manuell og automat, og motoren blir en femliter Ford V8 med innsprøytning og – i prinsippet – så mange hester du ønsker.
Den møter ikke 2015 EPA-reglene.
Moderne
Elektriske ruter går opp og ned når du berører det som ser ut som en ekte vindussveiv og dørene betjenes nøkkel-løst.
Garantier er den også utstyrt med, et års alt, tre års drivlinje og fem års rust. Det hele til en pris som starter på 119.500 dollar.
Men blir dette i nyeste laget, allikevel, selger de deg gjerne en brukt, gammel også. Eller de gir den gamle bilen din en komplett om-staurering.