-
Bulder Verksted AS:
Mekaniker lette kjøretøy
-
ExhibitionPoint AS:
Avdelingsleder
-
Teknisk Bureau AS:
Bilmekaniker
-
AutoProff Norge AS:
Vurderingsspesialist
-
Toyota Asker og Bærum:
Salgskonsulent
-
Jensen & Scheele Bil:
Markedssjef
-
Toyota Insurance Services:
Leader- Strategic Projects
-
Møller Bil Kongsvinger:
Lærling
-
Bilia Norge AS:
Regiondirektør, Volvo
-
Team Verksted AS:
Mekaniker
-
Porsche Center Asker & Bærum:
Selger nye Porsche
-
Team Verksted AS:
Mekaniker
-
Saferec AS:
Mekaniker
-
Bærum Bilverksted AS:
Bilmekaniker/Teknisk leder/Kundemottaker
-
Bilia Norge AS:
Delesjef
-
MECA Service AS:
Avdelingsleder
-
MECA Service AS:
Kundemottaker
-
MECA Service AS:
Teknisk leder
-
MECA Service AS:
Mekaniker
-
Volvo Car Stor-Oslo:
Mekanikere og mekaniker-lærlinger
-
Bertel O. Steen Lastebil og Buss:
Mekaniker
-
Car-O-Liner Norge:
Field Service medarbeider
-
Harald A. Møller AS:
Forretningsutvikler Servicemarked
-
Knoks Bildeler AS:
Mekaniker
-
Stjørdal Auto AS:
Innkjøper
-
Kristiansund Karosseri AS:
Biloppretter
-
MyCar:
Innkjøper
Nyttige prinser
Fyrst Albert avduker og Alexey Yanovskiy er veldig fornøyd med prinsens "oppriktige interesse for vårt produkt".
Det er utrolig hva som skjer i den finere del av verden. En utstilling som heter Top Marques finner sted i Monaco hvert år. En blanding av sigarer, klokker, båter og biler – de fleste ganske ukjente merker.
Der fant du blant annet Larte i år, en av verdens mindre betydningsfulle tuningfirmaer som blant annet kaster seg uti det som er det absolutt verste Elon Musk vet: modifisering av Tesla. Derfor finner du heller ikke antydning av Tesla-logoer på bilen når Larte er ferdig med den.
Men ifølge en pressemelding har Larte bygget en innovativ bil, som de har døpt LARTE Tesla Model S Elizabeta og …
… «da Larte’s CEO Alexey Yanovskiy ba Albert II, Fyrsten av Monaco, å foreta den offisielle avdukingen for pressen, sa fyrsten ja uten å betenke seg. Etterpå satte fyrsten seg bak rattet og lyttet oppmerksom til beskrivelsene av det nye interiøret og den nye kjørelyden som er utviklet med ultimat pasjon».
Men i tillegg til nytt (?) interiør og syntetisk lyd er det først og fremst bilens «high-tech karosseri» dette dreier seg om
Og det – viser det seg – består av et nytt sett støtfangere fremstilt av et innovativt materiale, nemlig basalt fiber. Direkte fra stivnet lava! Lett og sterkt og veier bare 13 kg. inkl. braketter.
Lartes designere har gitt støtfangerne lynskarpe linjer for å «fremheve denne praktfulle bilens sportslige preg»!
Dessuten har den store, smidde felger (står det også).
«Det var en stor ære for meg og Larte å se Fyrst Albert avduke vår nye bil og merke hvordan han virkelig er interessert i vår bil» sa Alexey Yanovskiy etterpå.
Jeg er sikkert på Elon Musk applauderer. Ikke.