-
byMEDHUS AS:
Detailer / bilklargjører
-
byMEDHUS AS:
Bilselger
-
Formula Automobile Norge AS:
Sales Executive & Brand Specialist
-
Møller Bil Outlet Alnabru:
Salgssjef Bruktbil
-
Werksta Kristiansand:
Billakkerer
-
Volvo Car Fornebu:
Leder Servicemarked
-
Volvo Car Stor-Oslo:
Fleet Manager
-
Mekonomen Company Bilverksted AS:
Avdelingsleder
-
Man Truck & Bus Norge AS:
Selger TopUsed
-
Møller Bil Stavanger:
Takserer
-
RSA Import:
Salgs- og markeds-koordinator
-
Team Verksted AS:
Delelager/kundemottak
-
Man Truck & Bus Norge AS:
Selger nye lastebiler på Østlandet
-
Møller Bil Skadesenter Ryen:
Bilskadereparatør
-
Werksta Kristiansand:
Teamleder Karosseri
-
Bilservice AS:
Bilmekanikere
-
Albjerk Bil Drammen AS:
Salgssjef
-
Mobile Kjeller AS:
Servicemarkedssjef
-
Man Truck & Bus Norge AS:
Key Account Manager Customer Service
-
Bilia Norge AS:
Innkjøpsansvarlig
-
Robert Bosch AS:
Teknisk Support
-
RN Nordic:
Head of Sales
-
Møller Bil Gjøvik:
Bilmekaniker
-
Toyota Østfold AS:
Salgskonsulent
-
RSA BIL Forus:
Bilselger Nye og Brukte biler
-
Bilia Norge AS:
Salgsdirektør Fleet
-
Team Verksted AS:
Mekaniker
-
Herøy Bil & Maskin AS:
Bilmekaniker
-
Bilforlaget AS:
Journalister/Reporter
Audi fram, på fire og to
Audi hadde en veldig god april, enten vi snakker om fire eller to hjul.
Jeg tror at nede i Ingolstadt dukket nok den største bløtkaken opp da det ble klart at de hadde solgt flere biler i april enn BMW. Og da snakker vi globalt salg.
152.850 biler mot Münchens 148.896. Det er så tett i toppen nå at Mercedes lå bare 824 biler bak Audi – men til gjengjeld er det Mercedes som øker mest, med 11 prosent.
Men det hører også med at etter første tertial ligger BMW fremdeles først av disse tre, og fremdeles er det Mercedes som har den beste akselerasjonen.
Med denne suksessen er det kanskje ikke så rart at Bologna-fremskrittet har gått under radaren. Men samtidig som Ducati har fått orden på chassiset sitt i MotoGP – de kjemper jo faktisk i toppen der igjen – satte de ny salgsrekord der også, i april.
7.309 sykler ble levert ut – det er opp 29 prosent i forhold til i fjor, og de banket den gamle månedsrekorden på 6.500 sykler. Den kom i mai 2012, samtidig med at Audi kjøpte det ikoniske mc-merket.
Den nye Scrambler har selvfølgelig mye å si for salgsøkningen, og siden de nye modellene ennå ikke er introdusert i USA, som er merkets viktigste marked, sier det seg selv at det er en viss optimisme for de kommende månedene også.