-
ExhibitionPoint AS:
Avdelingsleder
-
Teknisk Bureau AS:
Bilmekaniker
-
AutoProff Norge AS:
Vurderingsspesialist
-
Toyota Asker og Bærum:
Salgskonsulent
-
Jensen & Scheele Bil:
Markedssjef
-
Toyota Insurance Services:
Leader- Strategic Projects
-
Møller Bil Kongsvinger:
Lærling
-
Bilia Norge AS:
Regiondirektør, Volvo
-
Team Verksted AS:
Mekaniker
-
Porsche Center Asker & Bærum:
Selger nye Porsche
-
Team Verksted AS:
Mekaniker
-
Saferec AS:
Mekaniker
-
Bærum Bilverksted AS:
Bilmekaniker/Teknisk leder/Kundemottaker
-
Bilia Norge AS:
Delesjef
-
MECA Service AS:
Avdelingsleder
-
MECA Service AS:
Kundemottaker
-
MECA Service AS:
Teknisk leder
-
MECA Service AS:
Mekaniker
-
Volvo Car Stor-Oslo:
Mekanikere og mekaniker-lærlinger
-
Bertel O. Steen Lastebil og Buss:
Mekaniker
-
Bertel O. Steen Lastebil og Buss:
Mekaniker tunge kjøretøy
-
Car-O-Liner Norge:
Field Service medarbeider
-
Harald A. Møller AS:
Forretningsutvikler Servicemarked
-
Knoks Bildeler AS:
Mekaniker
-
Stjørdal Auto AS:
Innkjøper
-
Kristiansund Karosseri AS:
Biloppretter
-
Ydse Auto AS:
Bilmekaniker
-
Bilskadesenteret Voss AS:
Biloppretter
-
MyCar:
Innkjøper
Her er neste E-Klasse
Den er fortsatt et godt stykke unna, men Mercedes er stadig ute og tester neste generasjon E-Klasse.
Her er bilen fotografert under høydetesting i Spania – fortsatt godt innpakket i kamuflasje.
Mer til felles
først som sedan, og deretter som stasjonsvogn.
Plattformen har internkode MRA, en forkortelse for Modular Rear Architecture, altså en fleksibel plattform for biler med bakhjulsdrift. Mercedes holder heldigvis fortsatt fast ved dette prinsippet for mellomstore og store biler selv om småbilene har forhjulsdrift.
Kan vokse
Basismotorene i nye E-Klasse blir firesylindrede bensin- og diesel-gulpere, men det ryktes også at Mercedes kommer tilbake med rekkeseksere. På samme måte som den nye V8-en fra AMG er satt sammen av to firere, kan rekkesekseren kombinere to tresylindrede motorer.
Ladbar
som for C-Klasse vil det komme en brobygger mellom E 400 og AMG-modellene.
Muligens vil denne ta over for dagens E 500, men det spørs om ikke Mercedes trenger et V8-alternativ for USA, Kina og Midtøsten.
Hva vi også kan være sikre på er at E-Klasse som nye C-Klasse og S-Klasse vil komme som plug-in hybrid.
Nye Mercedes E-Klasse lanseres trolig tidlig i 2016, Detroit eller Genève, som 2017-modell.