-
Jæger Automobil AS:
Bilskadetakserer
-
Toyota Bilia AS:
Key Account Manager
-
Quipd AS:
Teknikere
-
byMEDHUS AS:
Detailer / bilklargjører
-
byMEDHUS AS:
Bilselger
-
Formula Automobile Norge AS:
Sales Executive & Brand Specialist
-
Møller Bil Outlet Alnabru:
Salgssjef Bruktbil
-
Werksta Kristiansand:
Billakkerer
-
Volvo Car Fornebu:
Leder Servicemarked
-
Volvo Car Stor-Oslo:
Fleet Manager
-
Mekonomen Company Bilverksted AS:
Avdelingsleder
-
Man Truck & Bus Norge AS:
Selger TopUsed
-
Møller Bil Stavanger:
Takserer
-
RSA Import:
Salgs- og markeds-koordinator
-
Team Verksted AS:
Delelager/kundemottak
-
Man Truck & Bus Norge AS:
Selger nye lastebiler på Østlandet
-
Møller Bil Skadesenter Ryen:
Bilskadereparatør
-
Werksta Kristiansand:
Teamleder Karosseri
-
Bilservice AS:
Bilmekanikere
-
Albjerk Bil Drammen AS:
Salgssjef
-
Mobile Kjeller AS:
Servicemarkedssjef
-
Man Truck & Bus Norge AS:
Key Account Manager Customer Service
-
Bilia Norge AS:
Innkjøpsansvarlig
-
Robert Bosch AS:
Teknisk Support
-
RN Nordic:
Head of Sales
-
Møller Bil Gjøvik:
Bilmekaniker
-
Toyota Østfold AS:
Salgskonsulent
-
RSA BIL Forus:
Bilselger Nye og Brukte biler
-
Bilia Norge AS:
Salgsdirektør Fleet
-
Team Verksted AS:
Mekaniker
-
Herøy Bil & Maskin AS:
Bilmekaniker
-
Bilforlaget AS:
Journalister/Reporter
Avkledt Mercedes-SUV
Ferske bilder viser en nærmest helt naken Mercedes-Benz GLC – modellen tidligere kjent som GLK.
Artisten tidligere kjent som Merceds-Benz GLK kommer i helt ny utgave til høsten. Her ser du bilen nærmest uten kamuflasje.
Kommende GLC drar ikke overraskende med seg mye av designspråket til C-klassen, modellen GLC drar med seg mye av drivlinjene fra. Motorer og girkasser kjenner vi allerede i C-klassen, slik som 1,8-liters-bensinen og den velkjente 2,1-liters-dieselen. Begge disse kommer i en rekke effektvarianter, og kronen på verket blir sannsynligvis en V6-er, hetende GLC 350.
Det er vel ikke helt utenkelig å forvente en AMG-modell heller – både GLA og GLE kan skilte med Affalterbach-utgaver, og når C-klassen donerer mye av chassiset, burde det ikke være lang vei fra C63 til GLC63?
For norske forhold er det derimot helt legitimt å drømme om en GLC 350e – som ladbar hybrid. Når C-klassen og GLE kan, hvorfor ikke GLC?
Utseendemessig blir nye GLC en langt mindre kantete bil enn den utgående GLK. Taket skråner mer enn på GLK, men den litt coupé-aktige sideprofilen hjelpes mer av vinduslinja, som skråner omtrent som en forrige generasjons Honda CR-V.
Akselavstand og sporvidde ser ut til å ha økt en del sammenlignet med GLK, og skal distansiere bilen mer fra minste-SUV-en GLA. Det er uansett langt opp til GLE størrelsesmessig.
Innvendig forventer vi et interiør som tar med seg mange av elementene fra C-klassen, men tilpasset den noe mer høyreiste stillingen en GLC tross alt har. Kanskje inkluderer det noe flere oppbevaringsrom eller andre praktiske løsninger.
For de som ikke er så opptatt av praktiske løsninger, kan kanskje kommende GLC Coupé være tingen. Bilen går rett i klinsj med BMW X4 – en biltype alle elsker å hate.
Nye Mercedes-Benz GLC er forventet å finne veien til forhandlerne utpå høsten en gang.