-
Jæger Automobil AS:
Bilskadetakserer
-
Toyota Bilia AS:
Key Account Manager
-
Quipd AS:
Teknikere
-
byMEDHUS AS:
Detailer / bilklargjører
-
byMEDHUS AS:
Bilselger
-
Formula Automobile Norge AS:
Sales Executive & Brand Specialist
-
Møller Bil Outlet Alnabru:
Salgssjef Bruktbil
-
Werksta Kristiansand:
Billakkerer
-
Volvo Car Fornebu:
Leder Servicemarked
-
Volvo Car Stor-Oslo:
Fleet Manager
-
Mekonomen Company Bilverksted AS:
Avdelingsleder
-
Man Truck & Bus Norge AS:
Selger TopUsed
-
Møller Bil Stavanger:
Takserer
-
RSA Import:
Salgs- og markeds-koordinator
-
Team Verksted AS:
Delelager/kundemottak
-
Man Truck & Bus Norge AS:
Selger nye lastebiler på Østlandet
-
Møller Bil Skadesenter Ryen:
Bilskadereparatør
-
Werksta Kristiansand:
Teamleder Karosseri
-
Bilservice AS:
Bilmekanikere
-
Albjerk Bil Drammen AS:
Salgssjef
-
Mobile Kjeller AS:
Servicemarkedssjef
-
Man Truck & Bus Norge AS:
Key Account Manager Customer Service
-
Bilia Norge AS:
Innkjøpsansvarlig
-
Robert Bosch AS:
Teknisk Support
-
RN Nordic:
Head of Sales
-
Møller Bil Gjøvik:
Bilmekaniker
-
Toyota Østfold AS:
Salgskonsulent
-
RSA BIL Forus:
Bilselger Nye og Brukte biler
-
Bilia Norge AS:
Salgsdirektør Fleet
-
Team Verksted AS:
Mekaniker
-
Herøy Bil & Maskin AS:
Bilmekaniker
-
Bilforlaget AS:
Journalister/Reporter
Norges-vennlig Yeti-oppdatering
Skoda oppgraderer motor- og drivlinjeutvalget til sin Yeti. Blant annet kommer en ny kombinasjon av bensin, 4x4 og DSG som kan bli en slager i Norge.
Bensinautomatfirehjusldrift er et fryktelig langt ord, men det er nettopp dette som er den store nyheten i Yeti.
Motoren kjenner vi fra en rekke andre biler i Volkswagen-konsernet; det er nemlig den fine 1,4-literen med 150 hestekrefter. Sammen med DSG-automat og firehjulsdrift tror Skoda dette vil bli en veldig populær bil i Norge.
70 prosent av norske Yeti-kunder velger firehjulsdrift.
Dieselfolket er heller ikke glemt, her tilbys en oppgradert 2-liter, også med 150 hestekrefter og mulighet for DSG og 4x4.
Yeti er nok en bil som går litt under radaren for de fleste (noe en 68. plass på registreringsstatistikken bekrefter), men de som har en er i stor grad fornøyd. I Storbritannia er Yeti jevnt på topp tre over de bilmodellene folk er mest fornøyd med – flere år på rad.
Og kommende norske kunder blir nok ikke mindre fornøyd når de får vite at den generelle motoroppgraderingen i Yeti-utvalget sørger for prisreduksjoner på opptil 10.000 kroner.
Samtidig tilbyr Skoda mer utstyr i den etter hvert aldrende modellen.
Et nytt lydanlegg med DAB-radio og 6,5-tommers berøringsskjerm, med navigasjon for hele Europa er blant utstyret – det samme er muligheten for MirrorLink, et system som speiler mobiltelefonskjermen på skjermen i dashbordet. Dessverre fungerer det kun for et lite antall mobilmodeller, men vi krysser fingrene for at flere støtter opp om prosjektet etter hvert.
Billigste Yeti får du nå fra 240.400 kroner – med 1,2-liters bensinmotor på 110 hestekrefter.