-
Møller Bil Outlet Alnabru:
Salgssjef Bruktbil
-
Werksta Kristiansand:
Billakkerer
-
Volvo Car Fornebu:
Leder Servicemarked
-
Volvo Car Stor-Oslo:
Fleet Manager
-
Mekonomen Company Bilverksted AS:
Avdelingsleder
-
Man Truck & Bus Norge AS:
Selger TopUsed
-
Møller Bil Stavanger:
Takserer
-
RSA Import:
Salgs- og markeds-koordinator
-
Team Verksted AS:
Delelager/kundemottak
-
Man Truck & Bus Norge AS:
Selger nye lastebiler på Østlandet
-
Møller Bil Skadesenter Ryen:
Bilskadereparatør
-
Werksta Kristiansand:
Teamleder Karosseri
-
Bilservice AS:
Bilmekanikere
-
Albjerk Bil Drammen AS:
Salgssjef
-
Mobile Kjeller AS:
Servicemarkedssjef
-
Man Truck & Bus Norge AS:
Key Account Manager Customer Service
-
Bilia Norge AS:
Innkjøpsansvarlig
-
Robert Bosch AS:
Teknisk Support
-
RN Nordic:
Head of Sales
-
Møller Bil Gjøvik:
Bilmekaniker
-
Toyota Østfold AS:
Salgskonsulent
-
RSA BIL Forus:
Bilselger Nye og Brukte biler
-
Bilia Norge AS:
Salgsdirektør Fleet
-
Team Verksted AS:
Mekaniker
-
Herøy Bil & Maskin AS:
Bilmekaniker
-
Bilforlaget AS:
Journalister/Reporter
Billigere BMW X5
Den kommer ikke på markedet før til høsten, men nå varsler BMW Norge at BMW X5 plug-in blir billigere enn først annonsert.
Da vi omtalte BMW X5 xDrive 40e plug-in hybrid for noen uker siden, hadde den en prislapp på kr 809.900. Da med en samlet effekt på 313 hestekrefter, imponerende ytelser og et høyt utstyrsnivå.
Dette var en gunstig pris sammenlignet med Volvo XC90 plug-in som starter på nesten en million, for ikke å snakke om BMWs første Active Hybrid X6 som hadde en prislapp på hele 1,6 millioner da den ble presentert i 2009.
Les også: BMW lanserer ladbar X5
Norges-tilpasset
Men nå går BMW Norge ut med et enda gunstigere tilbud – de har nemlig fått skreddersydd en modell med mindre effekt, 279 hk i stedet for 313, og dermed forsvinner 43.900 kroner mindre til statskassa slik at bilprisen reduseres til 766.000 kroner.
- Lanseringen av en versjon med redusert motoreffekt og lavere innstegspris vil gjøre X5 xDrive 40e mer interessant for enda flere i tiden fremover, sier Christian Gottschalk, markeds- og kommunikasjonsdirektør i BMW Norge.
Les også: Finansadelens nye leketøy
Modellen med redusert motoreffekt har samme teoretiske utslipp av CO2 (77 gram) og Nox som fulleffekt-versjonen. Den eneste forskjellen er akselerasjonen fra 0-100 km/t som vil være 7,3 sekunder mot 6,8 sekunder for fulleffektversjonen.
Du sparer med andre ord rundt 9.000 kroner per tidel tapt akselerasjonstid!