-
Bilia X:
Servicemarkedssjef, Xpeng Lørenskog
-
Toyota Asker og Bærum:
Handover / produktspesialist
-
Solaris Norge A/S:
Mekaniker til tungbil, buss søkes
-
Flex1One AS:
Driftsansvarlig
-
Team Verksted AS:
Mekaniker Steinkjer
-
RG Mobility AS:
Key account Manager
-
Hyundai Motor Norway:
Regional Sales Consultant
-
Bilservice AS:
Bilmekaniker
-
Møller Bil Skadesenter Alnabru:
Bilskadereparatør
-
Rettedal Bilkontroll AS:
EU-kontroll, produksjon og lager, kombinert stilling
-
Volvo Car Stor-Oslo:
Salgssjef Volvo Car Ryen
-
Tide Verksted AS, Avdeling Voss:
Mekaniker tyngre- og lette kjøretøy
-
Team Verksted AS:
Delelager/kundemottak
-
Autoringen Oslo AS:
Takstmann
-
Motor Forum AS, Oslo:
Teamleder Verksted
-
Tide Verksted AS:
Mekaniker
-
Volvo Car Stor-Oslo:
Nybilselger
-
Andresen Karosseri AS:
Biloppretter
-
Bilhuset Viken AS:
Teknisk Leder
-
Bilco Hønefoss AS:
Mekaniker
-
Hyundai Motor Norway:
Service Enigneer
-
Auto-Benz AS:
Bilmekaniker
-
Berg Auto AS:
Team leder / Garanti behandler og Bilmekaniker med fagbrev
-
Tryg:
Salgssjef
-
Tønsberg Autoservice AS:
Bilmekaniker
-
Tide Verksted AS:
Mekaniker
-
Erik Arnesen Helsfyr:
Bilmekaniker
-
Strømmen Bilverksted AS:
Bilmekaniker - Personbil
-
Bilforlaget AS:
Vaktsjef/journalist
Morgan jubilerer
Morgan har laget en jubileumsutgave for å markere at Plus 4 er 65 år. Du skal ha flaks for å sikre deg et eksemplar.
Nye Morgan AR P4 er en spesialutgave som bare skal bygges i femti eksemplarer, og slike biler bruker å gå kjapt unna – på tross av en prislapp på 54.995 pund.
Plus 4 har vært nærmest uforandret siden den første ble kjørt ut av fabrikken i 1950, med unntak av kosmetiske og tekniske detaljer. De viktigste ingrediensene er fortsatt ask, aluminium og skinn.
Klassisk
Det er ikke vanskelig å kjenne igjen spesialutgaven som en klassisk Morgan, skjønt her har AR Motorsport, Morgans sportsarm, gjort ganske dramatiske endringer.
Under panseret sitter en Cosworth-trimmet 2,0-liter som yter 225 hestekrefter, mens en vanlig Plus 4 har 154 hk. En egenvekt på rundt 800 kg sørger for at det er mer enn nok krefter.
For å tilpasse kjøreegenskapene til effekt-økningen er AR P4 utstyrt med kraftigere bremser og justerbar dempere. Bak er de tradisjonelle bladfjærene byttet ut med multilink oppheng.
Nåtid
Lyktene er fortsatt runde, men innmat er nå erstattet med LED-enheter som byr på helt nye muligheter enn de tradisjonelle lyktene.
Innomhus er nye instrumenter med hvit bakgrunn på plass, og en del aluminiumsdetaljer fremhever eksklusiviteten. Det er også lagt inn ekstra lyddemping under panseret og interiøret for å gjøre reisen mer komfortabel.