-
Field Service medarbeider
Car-O-Liner Norge
-
Forretningsutvikler Servicemarked
Harald A. Møller AS
-
Mekaniker
Knoks Bildeler AS
-
Innkjøper
Stjørdal Auto AS
-
Biloppretter
Kristiansund Karosseri AS
-
Servicemarkedssjef
Møller Bil Horten
-
Personlig servicetekniker
Frydenbø Bil VPL AS
-
Garantibehandler
Motor Gruppen Import AS
-
Bilmekaniker
Møller Bil Leangen
-
Mekaniker tunge kjøretøy
Bertel O. Steen Lastebil og Buss
-
Bilmekaniker
Gumpen Motor
-
Bilmekaniker
Ydse Auto AS
-
Mekanikere og mekaniker-lærlinger
Volvo Car Stor-Oslo
-
Teamleder
Volvo Car Stor-Oslo
-
Bilskadereparatør
Møller Bil Skadesenter Langhus
-
Billakkerer
Møller Bil Skadesenter Langhus
-
Skadetakserer
Møller Bil Skadesenter Langhus
-
Lærling lette kjøretøy
Møller Bil Asker og Bærum
-
Servicemarkedssjef
Porsche Center Oslo
-
Bilmekaniker / Servicetekniker
Hagen Bil AS
-
Økonomiansvarlig
Autoringen AS
-
Regionssjef Skade & Lakk
Toyota Bilia AS
-
Innkjøper
Gill Gruppen AS
-
Biloppretter
RøhneSelmer AS
-
Servicemarkedssjef
Volvo Car Stor-Oslo AS
-
Mekaniker/Tekniker
RSA Bil Drammen
-
Garanti- og reklamasjonsbehandler
RSA
-
Teknisk konsulent/kursholder
RSA
-
Bilmekaniker
ARM Bilverksted AS
-
Billakkerer
Fixbil Damsgård Karosseri AS
-
Innkjøper
MyCar
-
Oppretter / karosseriarbeider
Vy Buss AS
-
Verkstedleder
Hanum Buss & Bil AS
-
Plassjef
Toyota Bilia AS
-
Mekaniker/Tekniker
Motorhuset Oppdal AS
-
Teknisk leder
Tveita Bilservice AS
-
Mekaniker tunge kjøretøy
BIR Husholdning AS
-
Frontsjef og nyhetsreporter
Bilforlaget AS
Audi utfordrer Tesla
Audi bekrefter at de skal lage en direkte konkurrent til Teslas kommende SUV. Her er de første skissene av konseptet som skal vises i Frankfurt neste måned.
For et par måneder siden viste vi en vag skisse av en kommende modell fra Audi. Nå letter den tyske produsenten litt mer på sløret og avslører sine samarbeidspartnere samtidig som de publiserer nye og bedre skisser.
Det er koreanske LG Chem og Samsung SDI som skal investere i ny batteriteknologi i Europa.
Bedre enn Tesla
Denne teknologien skal Audi utnytte for å utvikle en helelektrisk SUV, trolig med betegnelse Q6 e-tron, som får en rekkevidde på over 500 kilometer – mer enn Teslas lovede 430 kilometer for Model X som lanseres til høsten.
– Sammen med våre syd-koreanske utviklingspartnere tar vi det siste innen batteriteknologi til EU og europeisk industri, sier Dr. Bernd Martens, styremedlem i Audi AG.
Kompromissløst
– Battericellene har ekstremt høy ytelse, og vil sette oss i stand til å bygge elbiler som er attraktive for våre kunder, sier Martens videre.
– Vår første batteridrevne SUV vil kombinere utslippsfri kjøring med ekte kjøreglede, sier professor doktor Ullrich Hackenberg, styremedlem med ansvar for utvikling i Audi AG.
–Vi skal integrere de innovative cellene fra våre partnere i bilene på en måte som gir en attraktiv kombinasjon av rekkevidde og kjøreglede, konkluderer Hackenberg.
Audi lover at produksjonsutgaven av e-tron quattro-konseptet er på plass i 2018.