-
Field Service medarbeider
Car-O-Liner Norge
-
Forretningsutvikler Servicemarked
Harald A. Møller AS
-
Mekaniker
Knoks Bildeler AS
-
Innkjøper
Stjørdal Auto AS
-
Biloppretter
Kristiansund Karosseri AS
-
Servicemarkedssjef
Møller Bil Horten
-
Personlig servicetekniker
Frydenbø Bil VPL AS
-
Garantibehandler
Motor Gruppen Import AS
-
Bilmekaniker
Møller Bil Leangen
-
Mekaniker tunge kjøretøy
Bertel O. Steen Lastebil og Buss
-
Bilmekaniker
Gumpen Motor
-
Bilmekaniker
Ydse Auto AS
-
Mekanikere og mekaniker-lærlinger
Volvo Car Stor-Oslo
-
Teamleder
Volvo Car Stor-Oslo
-
Bilskadereparatør
Møller Bil Skadesenter Langhus
-
Billakkerer
Møller Bil Skadesenter Langhus
-
Skadetakserer
Møller Bil Skadesenter Langhus
-
Lærling lette kjøretøy
Møller Bil Asker og Bærum
-
Servicemarkedssjef
Porsche Center Oslo
-
Bilmekaniker / Servicetekniker
Hagen Bil AS
-
Økonomiansvarlig
Autoringen AS
-
Regionssjef Skade & Lakk
Toyota Bilia AS
-
Innkjøper
Gill Gruppen AS
-
Biloppretter
RøhneSelmer AS
-
Servicemarkedssjef
Volvo Car Stor-Oslo AS
-
Mekaniker/Tekniker
RSA Bil Drammen
-
Garanti- og reklamasjonsbehandler
RSA
-
Teknisk konsulent/kursholder
RSA
-
Bilmekaniker
ARM Bilverksted AS
-
Billakkerer
Fixbil Damsgård Karosseri AS
-
Innkjøper
MyCar
-
Oppretter / karosseriarbeider
Vy Buss AS
-
Verkstedleder
Hanum Buss & Bil AS
-
Plassjef
Toyota Bilia AS
-
Mekaniker/Tekniker
Motorhuset Oppdal AS
-
Teknisk leder
Tveita Bilservice AS
-
Mekaniker tunge kjøretøy
BIR Husholdning AS
-
Frontsjef og nyhetsreporter
Bilforlaget AS
Kjapp forvandling
Forrige helg viste BMW en M4-basert konseptbil på Pebble Beach. Her er den ekte varen avslørt, nærmest umaskert.
BMW M4 GTS Concept hadde sin verdensdebut for en ukes tid siden, men Carparazzi har allerede kommet over produksjonsutgaven ute på veien.
Skjønt produksjon og produksjon – dette blir ingen volumselger, men en meget eksklusiv spesialmodell som nærmest skal håndbygges.
Jubileum
Det har en stund versert rykter om at BMW skulle lansere en hardcore versjon av M4 i anledning merkets hundreårsjubileum i 2016, og bekreftelsen fikk vi altså nå.
Legg merke til de aerodynamiske detaljene, som frontsplitteren, de store luftinntakene og vingen på bakluka, samt de oransje detaljene som vi husker fra konseptet.
Både chassis og aerodetaljene er justerbare, så bilen kan tilpasse for banekjøring eller heves for fartsdumper.
Optimalisering
Motoren under det lette CFRP-panseret er basert på bi-turbo rekkesekseren som sitter i den vanlige modellen, men her er den trimmet opp til rundt 500 hester fra de opprinnelige 431, blant annet ved vanninnsprøyting.
I tillegg til ekstra hester har BMW tatt flere grep for å redusere vekten til et minimum, blant annet ved å ribbe interiøret for unødvendig luksus og erstatte metallkomponenter med karbonfiber.