-
Teknisk Bureau AS:
Bilmekaniker
-
AutoProff Norge AS:
Vurderingsspesialist
-
Toyota Asker og Bærum:
Salgskonsulent
-
Jensen & Scheele Bil:
Markedssjef
-
Toyota Insurance Services:
Leader- Strategic Projects
-
Møller Bil Kongsvinger:
Lærling
-
Bilia Norge AS:
Regiondirektør, Volvo
-
Team Verksted AS:
Mekaniker
-
Porsche Center Asker & Bærum:
Selger nye Porsche
-
Team Verksted AS:
Mekaniker
-
Saferec AS:
Mekaniker
-
Bærum Bilverksted AS:
Bilmekaniker/Teknisk leder/Kundemottaker
-
Bilia Norge AS:
Delesjef
-
MECA Service AS:
Avdelingsleder
-
MECA Service AS:
Kundemottaker
-
MECA Service AS:
Teknisk leder
-
MECA Service AS:
Mekaniker
-
Volvo Car Stor-Oslo:
Mekanikere og mekaniker-lærlinger
-
Bertel O. Steen Lastebil og Buss:
Mekaniker
-
Bertel O. Steen Lastebil og Buss:
Mekaniker tunge kjøretøy
-
Car-O-Liner Norge:
Field Service medarbeider
-
Harald A. Møller AS:
Forretningsutvikler Servicemarked
-
Knoks Bildeler AS:
Mekaniker
-
Stjørdal Auto AS:
Innkjøper
-
Kristiansund Karosseri AS:
Biloppretter
-
Ydse Auto AS:
Bilmekaniker
-
Bilskadesenteret Voss AS:
Biloppretter
-
MyCar:
Innkjøper
Infinitis innside
Her får du de første bildene av interiøret i nye Infinti Q30 Active Compact.
Det er gått to år siden vi møtte den som konseptbil i Frankfurt, og for noen uker siden fikk vi det første offisielle eksteriørbildet av den kommende Q30.
Infinitis kompaktmodell er merkets første Europa-modell, og det er også her den skal bygges. Nærmere bestemt ved Storbritannias største bilfabrikk, Nissan-anlegget i Sunderland.
I dag får vi et første innblikk i interiøret, og blir fortalt at det er like eksklusivt som eksteriøret med påkostede materialer og moderne teknologi.
Her er lista lagt høyt for å utfordre modeller som Audi A3, BMW 1-serie og – ikke minst – Mercedes A-Klasse som har vært en donor til Infiniti med hensyn til plattform og drivlinje.
Fashion
Infiniti nevner en detalj som Dinamica – et semsket-lignende materiale fra Italia som brukes mye i motebransjen, og som er benyttet for å kle innertaket og bærestolpene i Q30.
Setene gir en relativt høy sitteposisjon og er konstruert for maksimal komfort og støtte i bytrafikk, så vel som på lengre turer.
Om nøyaktig to uker avdukes bilen i Frankfurt, og da skal du selvsagt få alle detaljer. Vi skal også sjekke ut om en norsk lansering ligger i planene nå som Infinti endelig lager modeller skreddersydd for Europa.
PS!
På vårens Genève-utstilling møtte vi QX30 Concept, så vi vet at minst en modell til er under utvikling for Europa. Denne ser ut som en direkte utfordrer til Volvo V40 Cross Country.