-
Bulder Verksted AS:
Mekaniker lette kjøretøy
-
ExhibitionPoint AS:
Avdelingsleder
-
Teknisk Bureau AS:
Bilmekaniker
-
AutoProff Norge AS:
Vurderingsspesialist
-
Toyota Asker og Bærum:
Salgskonsulent
-
Jensen & Scheele Bil:
Markedssjef
-
Toyota Insurance Services:
Leader- Strategic Projects
-
Møller Bil Kongsvinger:
Lærling
-
Bilia Norge AS:
Regiondirektør, Volvo
-
Team Verksted AS:
Mekaniker
-
Porsche Center Asker & Bærum:
Selger nye Porsche
-
Team Verksted AS:
Mekaniker
-
Saferec AS:
Mekaniker
-
Bærum Bilverksted AS:
Bilmekaniker/Teknisk leder/Kundemottaker
-
Bilia Norge AS:
Delesjef
-
MECA Service AS:
Avdelingsleder
-
MECA Service AS:
Kundemottaker
-
MECA Service AS:
Teknisk leder
-
MECA Service AS:
Mekaniker
-
Volvo Car Stor-Oslo:
Mekanikere og mekaniker-lærlinger
-
Bertel O. Steen Lastebil og Buss:
Mekaniker
-
Car-O-Liner Norge:
Field Service medarbeider
-
Harald A. Møller AS:
Forretningsutvikler Servicemarked
-
Knoks Bildeler AS:
Mekaniker
-
Stjørdal Auto AS:
Innkjøper
-
Kristiansund Karosseri AS:
Biloppretter
-
MyCar:
Innkjøper
Fremtid fra SsangYong
SsangYong fortsetter med nyhetsflommen. Her hjemme venter vi fremdeles på Tivoli-lanseringen.
Til Frankfurt kommer SsangYong med noen nyheter igjen. De er flinke til det, konseptbiler har det vært mange av de siste årene, men nå har de jo også begynt å utvikle konseptene til skikkelige produksjonsmodeller.
Tivoli venter vi en del av, den havner jo midt i det populære kompakt-SUV segmentet. Men foreløpig er det bare registrert én av dem her hjemme, importørens eksemplar, og vi vet vel egentlig ikke hva som skjer videre.
Til Frankfurt kommer den forresten med en dieselmotor også – det kan jo bli et interessant tilbud. Euro 6, selvfølgelig – men det kan man egentlig glemme å spørre om etter 1. september. Da er det nemlig obligatorisk.
Men så skal de ha med seg to nye konseptbiler også. Begge har klare sport av kommende produksjonsmodeller.
XLV-Air heter den ene. Og selv om initialene betyr noe såpass merkelig som eXciting smart Lifestyle Vehicle, er det ikke noen grunn til å kalle den annet enn en strukket Tivoli i konseptversjon.
Den gir med ande ord klare signaler om at Tivoli skal komme i en lang, sikkert 7-seters, utgave.
Den andre er døpt XAV-Adventure. Aner ikke hvorfor, men dette er utvilsomt signaler om at det skal komme en tøffere modell over Tivoli. Høyere, mer kantete, tøffere, et klarere preg av Crocodile Dundee – eller skal vi si det på en annen måte?
Det kan virke som om en moderne Korando er på vei inn.
Vi kan sikkert fortelle deg mer etter Frankfurt.