-
byMEDHUS AS:
Detailer / bilklargjører
-
byMEDHUS AS:
Bilselger
-
Formula Automobile Norge AS:
Sales Executive & Brand Specialist
-
Møller Bil Outlet Alnabru:
Salgssjef Bruktbil
-
Werksta Kristiansand:
Billakkerer
-
Volvo Car Fornebu:
Leder Servicemarked
-
Volvo Car Stor-Oslo:
Fleet Manager
-
Mekonomen Company Bilverksted AS:
Avdelingsleder
-
Man Truck & Bus Norge AS:
Selger TopUsed
-
Møller Bil Stavanger:
Takserer
-
RSA Import:
Salgs- og markeds-koordinator
-
Team Verksted AS:
Delelager/kundemottak
-
Man Truck & Bus Norge AS:
Selger nye lastebiler på Østlandet
-
Møller Bil Skadesenter Ryen:
Bilskadereparatør
-
Werksta Kristiansand:
Teamleder Karosseri
-
Bilservice AS:
Bilmekanikere
-
Albjerk Bil Drammen AS:
Salgssjef
-
Mobile Kjeller AS:
Servicemarkedssjef
-
Man Truck & Bus Norge AS:
Key Account Manager Customer Service
-
Bilia Norge AS:
Innkjøpsansvarlig
-
Robert Bosch AS:
Teknisk Support
-
Møller Bil Gjøvik:
Bilmekaniker
-
Toyota Østfold AS:
Salgskonsulent
-
RSA BIL Forus:
Bilselger Nye og Brukte biler
-
Bilia Norge AS:
Salgsdirektør Fleet
-
Team Verksted AS:
Mekaniker
-
Herøy Bil & Maskin AS:
Bilmekaniker
-
Bilforlaget AS:
Journalister/Reporter
AMG på bane, AMG på vei
Kjører du litt rekreasjonell DTM-racing, og vil ha en gatebil som står i stil? AMG har løsningen.
Jeg har alltid likt utseendet på DTM-biler. De ser brutal og grove ut, samtidig som de ligner veldig mye på fabrikkens produksjonsmodeller for menigmann.
Men likheten er ikke nok for alle. Det vil AMG gjøre noe med.
Mercedes-AMG C63 Coupé Edition 1 er førsteutgavene av den nye C-klasse Coupé i AMG-utførelse.
I matt grå utførelse og med gule dekaler og detaljer gjør den alt den kan for å ligne mest mulig på sin bøse storebror, C63 DTM.
Selv de store felgene, 19-tommere foran og 20-tommere bak, har gul ring for å se ut som den ordentlige DTM-bilen.
Bak felgene skjuler det seg karbonbremser – lett i vekten, heftig i ytelsen.
En Edition 1 utstyres også med AMGs «Night Package» – noe som betyr en rekke detaljer i sort, i stedet for krom.
Motorutvalget er som i C63 ellers; enten 476 hestekrefter, eller 510 hestekrefter i S-modellen. Begge en 4-liters dobbelturbo.
Den faktiske DTM-bilen legger seg faktisk mellom disse to effektmessig.
490 hestekrefter høres kanskje ikke så brutalt ut for en seriøs løpsbil, men ta også med i betraktningen at den kun veier 1120 kilo.
Perspektiv? Det er like mye som en Opel Corsa.
Akkurat som i gatebilen er det en 4-liters V8-motor som supplerer kreftene, men i DTM-bilen gjøres det uten turbo eller annen pustehjelp.
Mercedes’ nye DTM-vogn skal i aksjon i neste års sesong.
Om gatebilen gir bare et snev av DTM-magien på veien, bør den by på mange morsomme kjøreturer.