-
byMEDHUS AS:
Detailer / bilklargjører
-
byMEDHUS AS:
Bilselger
-
Formula Automobile Norge AS:
Sales Executive & Brand Specialist
-
Møller Bil Outlet Alnabru:
Salgssjef Bruktbil
-
Werksta Kristiansand:
Billakkerer
-
Volvo Car Fornebu:
Leder Servicemarked
-
Volvo Car Stor-Oslo:
Fleet Manager
-
Mekonomen Company Bilverksted AS:
Avdelingsleder
-
Man Truck & Bus Norge AS:
Selger TopUsed
-
Møller Bil Stavanger:
Takserer
-
RSA Import:
Salgs- og markeds-koordinator
-
Team Verksted AS:
Delelager/kundemottak
-
Man Truck & Bus Norge AS:
Selger nye lastebiler på Østlandet
-
Møller Bil Skadesenter Ryen:
Bilskadereparatør
-
Werksta Kristiansand:
Teamleder Karosseri
-
Bilservice AS:
Bilmekanikere
-
Albjerk Bil Drammen AS:
Salgssjef
-
Mobile Kjeller AS:
Servicemarkedssjef
-
Man Truck & Bus Norge AS:
Key Account Manager Customer Service
-
Bilia Norge AS:
Innkjøpsansvarlig
-
Robert Bosch AS:
Teknisk Support
-
Møller Bil Gjøvik:
Bilmekaniker
-
Toyota Østfold AS:
Salgskonsulent
-
RSA BIL Forus:
Bilselger Nye og Brukte biler
-
Bilia Norge AS:
Salgsdirektør Fleet
-
Team Verksted AS:
Mekaniker
-
Herøy Bil & Maskin AS:
Bilmekaniker
-
Bilforlaget AS:
Journalister/Reporter
Hyundais første G
G90 skal den første Genesis hete. Nå har vi de første bildene her.
Ikke før hadde vi fortalt om Hyundais nye premiumsatsing og deres nye designsjef før de sender oss de første skissene av en av de nye modellene.
G90 kaller de denne, den første modellen i den nye Genesis-rekken, og det betyr vel at den skal ligge på toppen av den nye luksusmodell-familien som skal debutere i desember.
Atletisk eleganse er det navnet koreanerne har satt på det nye designspråket – hvilket ikke sier mer enn de fleste andre ordene som er brukt på tilsvarende. Fluidic Sculpture og hva det heter for noe alt sammen.
Les også: Hyundai-luksus=Genisis
Det man legger merke til er et langt panser, en forholdsvis begrenset glassavdeling og en ganske fastback hekk. Men særlig liker jeg den lange ubrudte linjen i siluoetten som gjør at det hele henger sammen som en helheltlig form.
Og den bevingede logoen er helt konge, som barnebarna til målgruppen kanskje ville sagt.
Vi fikk litt av disse elementene på den Vision G som Hyundai tok med seg til Pebble Beach i høst, for å pirre de kommende kundene litt.
Det er foreløpig ikke gitt noen tekniske detaljer, men alle regner med at det kommer til å finnes en V-åtter for dem som vil, og kanskje en twin-turbo med tiden. Det varer nok ikke lenge før vi får vite mer, bilen skal i salg i Korea allerede i desember.
Samtidig med disse ideene fikk vi vite mer om kommende modellutvalg. Vi kan vente oss en G80 og en G70 sedan, pluss en coupéutgave, en mellomstor crossover og en ganske stor SUV.