-
Formula Automobile Norge AS:
Sales Executive & Brand Specialist
-
Møller Bil Outlet Alnabru:
Salgssjef Bruktbil
-
Werksta Kristiansand:
Billakkerer
-
Volvo Car Fornebu:
Leder Servicemarked
-
Volvo Car Stor-Oslo:
Fleet Manager
-
Mekonomen Company Bilverksted AS:
Avdelingsleder
-
Man Truck & Bus Norge AS:
Selger TopUsed
-
Møller Bil Stavanger:
Takserer
-
RSA Import:
Salgs- og markeds-koordinator
-
Team Verksted AS:
Delelager/kundemottak
-
Man Truck & Bus Norge AS:
Selger nye lastebiler på Østlandet
-
Møller Bil Skadesenter Ryen:
Bilskadereparatør
-
Werksta Kristiansand:
Teamleder Karosseri
-
Bilservice AS:
Bilmekanikere
-
Albjerk Bil Drammen AS:
Salgssjef
-
Mobile Kjeller AS:
Servicemarkedssjef
-
Man Truck & Bus Norge AS:
Key Account Manager Customer Service
-
Bilia Norge AS:
Innkjøpsansvarlig
-
Robert Bosch AS:
Teknisk Support
-
RN Nordic:
Head of Sales
-
Møller Bil Gjøvik:
Bilmekaniker
-
Toyota Østfold AS:
Salgskonsulent
-
RSA BIL Forus:
Bilselger Nye og Brukte biler
-
Bilia Norge AS:
Salgsdirektør Fleet
-
Team Verksted AS:
Mekaniker
-
Herøy Bil & Maskin AS:
Bilmekaniker
-
Bilforlaget AS:
Journalister/Reporter
Konsept og facelift fra Subaru
I Genève viser Subaru en konseptbil som antyder hva vi kan forvente av neste XV. Men de har også noe mer konkret å fare med.
Etter Forester og Outback er XV Subarus mest solgte modell i Norge. Drøyt 600 slike ble ifølge OVF registrert i fjor, og importøren håper å selge 700 nå som modellen får et ansiktsløft.
Du skal se godt etter for å legge merke til hva som er nytt, det dreier seg primært om kosmetiske detaljer og nye lykter, samt et oppgradert interiør.
Men et par år inn i fremtiden får vi møte en helt ny XV, og det er denne vi skal få et første innblikk i gjennom XV Concept på Genève-utstillingen.
Søsken
Det er ingen hemmelighet at XV nærmest er å regne som en «Impreza på stylter», så selv om det er lite å lese ut av denne første illustrasjonen Subaru har frigjort, får vi en bedre forståelse av hva vi har i vente ved å skule til Impreza.
I fjor høst viste Subaru et femdørs Impreza-konsept på Tokyo-utstillingen, mens de som besøkte LA Auto Show fikk se en lekker sedan.
Marked for marked
Subaru har lovet amerikanske kunder en ny Impreza inneværende år, og det samme vil nok gjelde i Subarus hjemland. I Europa må vi nok være forberedt på å vente et par år, det er Nord-Amerika og Japan som er kjernemarkedene for Subaru.
Informasjonsdirektør Stian Thrane ønsker en ny XV velkommen:
-Subaru XV er en viktig modell for oss, og denne konseptbilen viser at Subaru er på rett spor når det gjelder design, sier Thrane til BilNorge.
Thrane har også tro på at en ny, friskere Impreza kan bli populær i Norge når den tid kommer.