-
Field Service medarbeider
Car-O-Liner Norge
-
Forretningsutvikler Servicemarked
Harald A. Møller AS
-
Mekaniker
Knoks Bildeler AS
-
Innkjøper
Stjørdal Auto AS
-
Biloppretter
Kristiansund Karosseri AS
-
Servicemarkedssjef
Møller Bil Horten
-
Personlig servicetekniker
Frydenbø Bil VPL AS
-
Garantibehandler
Motor Gruppen Import AS
-
Bilmekaniker
Møller Bil Leangen
-
Mekaniker tunge kjøretøy
Bertel O. Steen Lastebil og Buss
-
Bilmekaniker
Gumpen Motor
-
Bilmekaniker
Ydse Auto AS
-
Mekanikere og mekaniker-lærlinger
Volvo Car Stor-Oslo
-
Teamleder
Volvo Car Stor-Oslo
-
Bilskadereparatør
Møller Bil Skadesenter Langhus
-
Billakkerer
Møller Bil Skadesenter Langhus
-
Skadetakserer
Møller Bil Skadesenter Langhus
-
Lærling lette kjøretøy
Møller Bil Asker og Bærum
-
Servicemarkedssjef
Porsche Center Oslo
-
Bilmekaniker / Servicetekniker
Hagen Bil AS
-
Økonomiansvarlig
Autoringen AS
-
Regionssjef Skade & Lakk
Toyota Bilia AS
-
Innkjøper
Gill Gruppen AS
-
Biloppretter
RøhneSelmer AS
-
Servicemarkedssjef
Volvo Car Stor-Oslo AS
-
Mekaniker/Tekniker
RSA Bil Drammen
-
Garanti- og reklamasjonsbehandler
RSA
-
Teknisk konsulent/kursholder
RSA
-
Bilmekaniker
ARM Bilverksted AS
-
Billakkerer
Fixbil Damsgård Karosseri AS
-
Innkjøper
MyCar
-
Oppretter / karosseriarbeider
Vy Buss AS
-
Verkstedleder
Hanum Buss & Bil AS
-
Plassjef
Toyota Bilia AS
-
Mekaniker/Tekniker
Motorhuset Oppdal AS
-
Teknisk leder
Tveita Bilservice AS
-
Mekaniker tunge kjøretøy
BIR Husholdning AS
-
Frontsjef og nyhetsreporter
Bilforlaget AS
Kandidat til kulest
Kan vi håpe vi er inne i en stim? Først Citroën e-Mehari, som de åpenbart mener alvor med. Og så dukker en meget overraskende Bee Bee opp.
Se på denne, ser den ikke ut som et resultat av et meget lykkelig (men selvfølgelig ulovlig) forhold mellom en London Taxi og en solseng på Rivieraen?
At den var plassert på en antydning av sandstrand, med plastbøtte og spade i nærheten, minsket ikke akkurat tanken.
Hvordan skal vi beskrive den – bortsett fra at den er en av kandidatene til Genèves Kuleste, 2016?
Basic
Fire hjul, fire dører (riktignok ekstrautstyr – koster 1190 euro i tillegg) og god plass til fire. Men den finnes bare i tre farger, hvit, blå eller grønn – med mindre du vil betale inntil 1900 euro for en spesialfinish.
Det finnes et kanvas-tak du kan dekke deg mot himmelen med, men ellers er det så basic som det skal være i denne enden av bilmarkedet.
Elektrisk selvfølgelig, ikke særlig sofistikert der heller, du lader rett fra veggen, hurtiglader er ikke tema.
Det er jo det som er hele poenget, med en slik bil har du ikke dårlig tid.
Batteriene er på 10 kWh og gir deg ca. 110 km rekkevidde eller en toppfart på 90 – eller noe midt imellom.
Lettvekter
Det sto faktisk et chassis utstilt også, antakelig for å overbevise oss om at denne søte kjæledeggen hadde en ryggrad på ramme alvor.
Og den nydelige aluminiumkonstruksjonen forklarte også hvorfor hele etablissementet ikke veier mer enn 660 kg selv om batteriene er full-ladet.
Du kan riktignok ikke parkere den på tvers, den måler 340 cm i den retningen. Og så er den like bred som den er høy: 160 cm. 52 prosent av vekten hviler på bakhjulene, men med 20 kW ytelse er jeg redd det ikke er nok til at du finner ut om det betyr overstyrt eller understyrt.
Når du trekker fra elbilkjøpstøtten i Frankrike, koster den deg 21.000 euro der.
Ikke rørende billig, men rørende søt.