-
XPeng Motors Norway AS:
Area Manager
-
Statens vegvesen:
Utekontrollør Jessheim
-
Werksta Bergen:
Takserer
-
Jæger Automobil AS:
Bilskadetakserer
-
Toyota Bilia AS:
Key Account Manager
-
Quipd AS:
Teknikere
-
byMEDHUS AS:
Detailer / bilklargjører
-
byMEDHUS AS:
Bilselger
-
Formula Automobile Norge AS:
Sales Executive & Brand Specialist
-
Møller Bil Outlet Alnabru:
Salgssjef Bruktbil
-
Werksta Kristiansand:
Billakkerer
-
Volvo Car Fornebu:
Leder Servicemarked
-
Volvo Car Stor-Oslo:
Fleet Manager
-
Mekonomen Company Bilverksted AS:
Avdelingsleder
-
Man Truck & Bus Norge AS:
Selger TopUsed
-
Møller Bil Stavanger:
Takserer
-
RSA Import:
Salgs- og markeds-koordinator
-
Team Verksted AS:
Delelager/kundemottak
-
Man Truck & Bus Norge AS:
Selger nye lastebiler på Østlandet
-
Møller Bil Skadesenter Ryen:
Bilskadereparatør
-
Werksta Kristiansand:
Teamleder Karosseri
-
Bilservice AS:
Bilmekanikere
-
Albjerk Bil Drammen AS:
Salgssjef
-
Mobile Kjeller AS:
Servicemarkedssjef
-
Man Truck & Bus Norge AS:
Key Account Manager Customer Service
-
Bilia Norge AS:
Innkjøpsansvarlig
-
Robert Bosch AS:
Teknisk Support
-
Møller Bil Gjøvik:
Bilmekaniker
-
Toyota Østfold AS:
Salgskonsulent
-
RSA BIL Forus:
Bilselger Nye og Brukte biler
-
Bilia Norge AS:
Salgsdirektør Fleet
-
Herøy Bil & Maskin AS:
Bilmekaniker
-
Bilforlaget AS:
Journalister/Reporter
Her er neste BMW M5
BMW lanserer neste generasjon 5-serie på tampen av 2016, men om du vil ha det mest potente medlemmet av familien må du smøre deg med en god porsjon tålmodighet.
Her er et eksemplar av neste M5 under testing på et islagt vann i Nord-Sverige. Men trolig er det tidlig i utviklingsfasen, for den kommer neppe i salg før sent 2017 eller tidlig 2018.
Motoren blir en videreutvikling av dagens 4,4-liters twin turbo V8, men i stedet for 560 hestekrefter kan den ifølge våre kilder få så mye som 626 hk for å møte tøffe rivaler fra Audi og Mercedes.
Raskere og mindre tørst
Når bilen, som bygges på den fleksible 35 up-plattformen, blir inntil 100 kg lettere enn forgjengeren, sier det seg selv at den kan bli vesentlig raskere enn dagens som gjør null til hundre på 4,3 sekunder.
Et annet grep BMW trolig gjør er for første gang å tilby M5 med firehjulsdrift for å få kreftene effektivt ned i asfalten. Det vil utvilsomt gjøre bilen mer populær i Norge.
Det spekuleres også i at det München-baserte selskapet vil tilby en M5 Touring i tillegg til sedanen for å møte konkurrenter som Audi RS6 Avant og Mercedes-AMG E63 S samt andre potente stasjonsvogner.