-
byMEDHUS AS:
Detailer / bilklargjører
-
byMEDHUS AS:
Bilselger
-
Formula Automobile Norge AS:
Sales Executive & Brand Specialist
-
Møller Bil Outlet Alnabru:
Salgssjef Bruktbil
-
Werksta Kristiansand:
Billakkerer
-
Volvo Car Fornebu:
Leder Servicemarked
-
Volvo Car Stor-Oslo:
Fleet Manager
-
Mekonomen Company Bilverksted AS:
Avdelingsleder
-
Man Truck & Bus Norge AS:
Selger TopUsed
-
Møller Bil Stavanger:
Takserer
-
RSA Import:
Salgs- og markeds-koordinator
-
Team Verksted AS:
Delelager/kundemottak
-
Man Truck & Bus Norge AS:
Selger nye lastebiler på Østlandet
-
Møller Bil Skadesenter Ryen:
Bilskadereparatør
-
Werksta Kristiansand:
Teamleder Karosseri
-
Bilservice AS:
Bilmekanikere
-
Albjerk Bil Drammen AS:
Salgssjef
-
Mobile Kjeller AS:
Servicemarkedssjef
-
Man Truck & Bus Norge AS:
Key Account Manager Customer Service
-
Bilia Norge AS:
Innkjøpsansvarlig
-
Robert Bosch AS:
Teknisk Support
-
RN Nordic:
Head of Sales
-
Møller Bil Gjøvik:
Bilmekaniker
-
Toyota Østfold AS:
Salgskonsulent
-
RSA BIL Forus:
Bilselger Nye og Brukte biler
-
Bilia Norge AS:
Salgsdirektør Fleet
-
Team Verksted AS:
Mekaniker
-
Herøy Bil & Maskin AS:
Bilmekaniker
-
Bilforlaget AS:
Journalister/Reporter
Påskudd for en feiring
BMW lager en spesialutgave av sin hybride sportsbil for å markere en spesiell suksess.
Det er ofte lett å finne påskudd for en feiring. BMW har helt sikkert sine ord i behold når de nå utroper i8 til «verdens mest solgte hybride sportsbil.» Det fins jo ikke så mange alternativer på markedet.
Derfor tror jeg dem også når de sier at de produserte flere hybride sportsbiler enn alle konkurrenter til sammen. Summen for i8 var i alle fall 5456 biler. Av disse ble 38 registrert på norske skilter. Slett ikke verst for en sportsbil med prislapp på 1,3 millioner kroner.
Spesial på spesial
Som navnet indikerer få bilene en spesiell rød lakk, kombinert med lekre detaljer i Frozen Grey metallic.
Felgene er 20-tommere i Orbit Grey metallic og dekkdimensjonen er 215/45 R20 foran og 245/40 R20 bak.
Innendørs er det mørke interiøret pyntet med røde kontrastsømmer. Dekor i karbonfiber og keramikk skal være med på å fremheve de spesielt sportslige egenskapene til i8.
I 2015 økte BMW salget av i3 og i8 med rundt 66 prosent til 29.513 utleveringer. I tillegg til nevnte 38 nye i8 ble det i 2015 registrert 2403 nye i3, så Norge har ganske nøyaktig ti prosent av det globale i3-salget! Det er ganske unikt.
Og suksessen ser ut til å fortsette – ved utgangen av februar var det hittil i år registrert 542 nye i3 og 14 nye i8.