-
Werksta Bergen:
Takserer
-
Jæger Automobil AS:
Bilskadetakserer
-
Toyota Bilia AS:
Key Account Manager
-
Quipd AS:
Teknikere
-
byMEDHUS AS:
Detailer / bilklargjører
-
byMEDHUS AS:
Bilselger
-
Formula Automobile Norge AS:
Sales Executive & Brand Specialist
-
Møller Bil Outlet Alnabru:
Salgssjef Bruktbil
-
Werksta Kristiansand:
Billakkerer
-
Volvo Car Fornebu:
Leder Servicemarked
-
Volvo Car Stor-Oslo:
Fleet Manager
-
Mekonomen Company Bilverksted AS:
Avdelingsleder
-
Man Truck & Bus Norge AS:
Selger TopUsed
-
Møller Bil Stavanger:
Takserer
-
RSA Import:
Salgs- og markeds-koordinator
-
Team Verksted AS:
Delelager/kundemottak
-
Man Truck & Bus Norge AS:
Selger nye lastebiler på Østlandet
-
Møller Bil Skadesenter Ryen:
Bilskadereparatør
-
Werksta Kristiansand:
Teamleder Karosseri
-
Bilservice AS:
Bilmekanikere
-
Albjerk Bil Drammen AS:
Salgssjef
-
Mobile Kjeller AS:
Servicemarkedssjef
-
Man Truck & Bus Norge AS:
Key Account Manager Customer Service
-
Bilia Norge AS:
Innkjøpsansvarlig
-
Robert Bosch AS:
Teknisk Support
-
Møller Bil Gjøvik:
Bilmekaniker
-
Toyota Østfold AS:
Salgskonsulent
-
RSA BIL Forus:
Bilselger Nye og Brukte biler
-
Bilia Norge AS:
Salgsdirektør Fleet
-
Herøy Bil & Maskin AS:
Bilmekaniker
-
Bilforlaget AS:
Journalister/Reporter
Volvo popper opp i Oslo
Dersom du er nysgjerrig på Volvos nyeste biler, har du nå anledning til en forhåndstitt på både S90 og V90 i Oslo sentrum.
Vi rakk så vidt å fortelle om Volvos pop-up showroom i England, før vi mottok meldingen om at en tilsvarende løsning er på plass i Oslo.
Frem til 16. april vises nye V90 og S90 på Aker Brygge. Bilene lanseres i Norge i henholdsvis oktober (V90) og juli.
Volvo har lagt en ny strategi om å stille opp der publikum befinner seg i stedet for å invitere potensielle kunder til store internasjonale bilutstillinger.
Pop-up installasjonen på Aker Brygge er et showroom for Volvos biler og tilbehør, og er designet i Gøteborg. Bygget er skalerbart – akkurat som plattformen V90 og S90 er bygget på.
Utstillingskonseptet er derfor svært fleksibelt og gjør at Volvo Cars kan nå ut til nye kundegrupper på nye arenaer – som konserter og festivaler, og andre typiske turistdestinasjoner som shoppingområder, skisentre, kunstmuseer eller utstillinger.
Skandinavisk design
Installasjonen har et utpreget «skandinavisk design», og skal blant annet gjenspeile Volvo Cars som verdens eneste skandinaviske bilmerke.
Slik installasjonen står på Aker Brygge nå, bygges den på om lag tre dager. Den er fleksibel i høyde og bredde, nettopp for å passe best mulig inn i sammenhengen bygget skal opptre. Alle elementene blir fraktet i lastbiler mellom arrangementssteder rundt om i Europa.
Nå er alt dette i Norge, som ett av de første landene i verden – sammen med verdensnyhetene V90 og S90.
Publikum er velkommen til å oppleve V90 og S90 i Volvo Cars pop-up showroom på Aker Brygge i Oslo, frem til 16. april.
Åpningstider:
- Mandag til onsdag kl. 11-20
- Torsdag til lørdag kl. 11-22
- Søndag kl. 11-18