-
byMEDHUS AS:
Detailer / bilklargjører
-
byMEDHUS AS:
Bilselger
-
Formula Automobile Norge AS:
Sales Executive & Brand Specialist
-
Møller Bil Outlet Alnabru:
Salgssjef Bruktbil
-
Werksta Kristiansand:
Billakkerer
-
Volvo Car Fornebu:
Leder Servicemarked
-
Volvo Car Stor-Oslo:
Fleet Manager
-
Mekonomen Company Bilverksted AS:
Avdelingsleder
-
Man Truck & Bus Norge AS:
Selger TopUsed
-
Møller Bil Stavanger:
Takserer
-
RSA Import:
Salgs- og markeds-koordinator
-
Team Verksted AS:
Delelager/kundemottak
-
Man Truck & Bus Norge AS:
Selger nye lastebiler på Østlandet
-
Møller Bil Skadesenter Ryen:
Bilskadereparatør
-
Werksta Kristiansand:
Teamleder Karosseri
-
Bilservice AS:
Bilmekanikere
-
Albjerk Bil Drammen AS:
Salgssjef
-
Mobile Kjeller AS:
Servicemarkedssjef
-
Man Truck & Bus Norge AS:
Key Account Manager Customer Service
-
Bilia Norge AS:
Innkjøpsansvarlig
-
Robert Bosch AS:
Teknisk Support
-
RN Nordic:
Head of Sales
-
Møller Bil Gjøvik:
Bilmekaniker
-
Toyota Østfold AS:
Salgskonsulent
-
RSA BIL Forus:
Bilselger Nye og Brukte biler
-
Bilia Norge AS:
Salgsdirektør Fleet
-
Team Verksted AS:
Mekaniker
-
Herøy Bil & Maskin AS:
Bilmekaniker
-
Bilforlaget AS:
Journalister/Reporter
Stor elektrisk Jaguar-SUV
Dette er et rullende laboratorium som i løpet av noen år skal bli en ny og annerledes Jaguar.
Testbilen er basert på Jaguar F-Pace, men det er bare selve «skallet». Ingeniørene er nemlig i ferd å utvikle en ny og større SUV som sannsynligvis får betegnelsen J-pace – en bil som skal konkurrere i den mer luksuriøse delen av SUV-segmentet.
Les våreførsteinntrykk av Jaguar F-Pace
Ett av elementene som forsvinner før bilen går til produksjon er eksosrørene.
Den nye Jaguaren får nemlig ren elektrisk drivlinje og skal konkurrere mot biler som Tesla Model X og den kommende Audi e-tron SUV-en.
Les også: Jaguar satser på Formel E
Våre fotografer forteller at bilen forserte den ene fjelltoppen etter den andre i mil etter mil, noe som tyder på en kraftig batteripakke som gir lang rekkevidde.
Det spekuleres også i at Jaguar utvikler ladbare hybride drivlinjer til den samme modellen. Det kan jo være smart å gardere seg for å nå en bredere målgruppe, og det er ikke bare i Norge at ladbare hybrider er populære.
Jaguar og Land Rover har ved tidligere anledninger vist at de behersker forskjellig teknologi for fremtidens drivlinjer, så det er ingen stor overraskelse at de nå utvikler en ren elbil.
Elbilene til Jaguar vil skille seg ut designmessig fra de med forbrenningsmotor, på samme måte som BMWs i-modeller. Mercedes har antydet at de vil ta tilsvarende grep nå de lanserer en serie elbiler i løpet av et par år.