-
Field Service medarbeider
Car-O-Liner Norge
-
Forretningsutvikler Servicemarked
Harald A. Møller AS
-
Mekaniker
Knoks Bildeler AS
-
Innkjøper
Stjørdal Auto AS
-
Biloppretter
Kristiansund Karosseri AS
-
Servicemarkedssjef
Møller Bil Horten
-
Personlig servicetekniker
Frydenbø Bil VPL AS
-
Garantibehandler
Motor Gruppen Import AS
-
Bilmekaniker
Møller Bil Leangen
-
Mekaniker tunge kjøretøy
Bertel O. Steen Lastebil og Buss
-
Bilmekaniker
Gumpen Motor
-
Bilmekaniker
Ydse Auto AS
-
Mekanikere og mekaniker-lærlinger
Volvo Car Stor-Oslo
-
Teamleder
Volvo Car Stor-Oslo
-
Bilskadereparatør
Møller Bil Skadesenter Langhus
-
Billakkerer
Møller Bil Skadesenter Langhus
-
Skadetakserer
Møller Bil Skadesenter Langhus
-
Lærling lette kjøretøy
Møller Bil Asker og Bærum
-
Servicemarkedssjef
Porsche Center Oslo
-
Bilmekaniker / Servicetekniker
Hagen Bil AS
-
Økonomiansvarlig
Autoringen AS
-
Regionssjef Skade & Lakk
Toyota Bilia AS
-
Innkjøper
Gill Gruppen AS
-
Biloppretter
RøhneSelmer AS
-
Servicemarkedssjef
Volvo Car Stor-Oslo AS
-
Mekaniker/Tekniker
RSA Bil Drammen
-
Garanti- og reklamasjonsbehandler
RSA
-
Teknisk konsulent/kursholder
RSA
-
Bilmekaniker
ARM Bilverksted AS
-
Billakkerer
Fixbil Damsgård Karosseri AS
-
Innkjøper
MyCar
-
Oppretter / karosseriarbeider
Vy Buss AS
-
Verkstedleder
Hanum Buss & Bil AS
-
Plassjef
Toyota Bilia AS
-
Mekaniker/Tekniker
Motorhuset Oppdal AS
-
Teknisk leder
Tveita Bilservice AS
-
Mekaniker tunge kjøretøy
BIR Husholdning AS
-
Frontsjef og nyhetsreporter
Bilforlaget AS
Guttedrømmen Evo X
I siste nummer av bladet Bil kunne du lese om Mitsubishi Lancer Evo X. Nå er bilen som omtales i bladet på plass på Bil/BilNorges stand på Oslo Motor Show. Eieren, Niklas Borgersen fra Harestua på Hadeland, er der og forteller deg alt om bildrømmen.
Niklas Borgersen er bare 19 år, men har like fullt realisert det andre drømmer om: bilmekanikerstudenten eier allerede sin andre Mitsubishi Lancer Evolution.
– Den forrige var Evo VI, men Evo X er mer folkelig. I tillegg til å være stilig, er Evo-en god å kjøre og vekker oppmerksomhet, sier Borgersen.
– En gang Evo, alltid Evo, kommer det fra Borgersen der han sammen med en kamerat tørker regnvann av bilen på Bilforlagets stand på Oslo Motor Show.
Der er du ikke bare velkommen til å se bilen, men eieren vil være tilstede alle showets dager for å fortelle om den rundt 400 hk sterke sports/familiebilen som for lengst har oppnådd legendestatus i entusiastmiljøet.
Denne elegant stylede Evo X fra 2008 ble tatt til Norge fra USA i 2012. Borgersen overtok den fra Kim-Adrian Hansen på Mylla som også har Evo-dilla etter å ha eid fem av dem.
Når messehallene på Lillestrøm i løpet av dagen fylles opp til helgens bilhappening Oslo Motor Show får Evo X selskap av rundt 500 kjøretøyer i alle fasonger og størrelser opp til de største vogntogene som ruller på skandinaviske veier.
Bladet Bil har hele 32 sider med reportasjer i forbindelse med Oslo Motor Show hvor Arne Fredlys McLaren P1 GTR uten tvil blir stjernen.
«Fredly smekker bilen i andregiret, så kommer smellet. Jeg presses bak i alcantarastolen, og hodet fylles av et lydbilde jeg aldri har hørt maken til», skriver Bils Odd Erik Skavold Lystad etter å ha fartet rundt i Monacos Formel 1-løype med Fredly som guide i denne 1000 hk gatetilpassede banebilen.
Oslo Motor Show, årets er det sjuende i rekken, har år for år vokst i størrelse og omfang og er nå det største innendørs messearrangementet i Norge målt i antall besøkende.
– I fjor passerte vi 40.000 innenfor portene, så jeg krysser fingrene for at det kommer like mange i år, sier messegeneral Tommy Larssen, og fortsetter: – Det skal ikke stå på tilbudene. Utstillingsflaten inne dekker 32.000 kvadratmeter. I tillegg kommer 7000 kvadratmeter til utendørs rallybane. I år dobler vi tribunekapasiteten ute så flere får sitte.