-
Jensen & Scheele Bil:
Markedssjef
-
Toyota Insurance Services:
Leader- Strategic Projects
-
Møller Bil Kongsvinger:
Lærling
-
Bilia Norge AS:
Regiondirektør, Volvo
-
Team Verksted AS:
Mekaniker
-
Porsche Center Asker & Bærum:
Selger nye Porsche
-
Team Verksted AS:
Mekaniker
-
Saferec AS:
Mekaniker
-
Bærum Bilverksted AS:
Bilmekaniker/Teknisk leder/Kundemottaker
-
Bilia Norge AS:
Delesjef
-
MECA Service AS:
Avdelingsleder
-
MECA Service AS:
Kundemottaker
-
MECA Service AS:
Teknisk leder
-
MECA Service AS:
Mekaniker
-
Volvo Car Stor-Oslo:
Mekanikere og mekaniker-lærlinger
-
Bertel O. Steen Lastebil og Buss:
Mekaniker
-
Bertel O. Steen Lastebil og Buss:
Mekaniker tunge kjøretøy
-
Car-O-Liner Norge:
Field Service medarbeider
-
Harald A. Møller AS:
Forretningsutvikler Servicemarked
-
Knoks Bildeler AS:
Mekaniker
-
Stjørdal Auto AS:
Innkjøper
-
Kristiansund Karosseri AS:
Biloppretter
-
Ydse Auto AS:
Bilmekaniker
-
Bilskadesenteret Voss AS:
Biloppretter
-
MyCar:
Innkjøper
Fyr løs: Citroën C3
I morgen skal vi prøvekjøre den nye Citroën C3. Er det noe du vil vi skal se etter eller spørre om? Gi oss melding.
Den flunkende nye C3 er snart på plass i Norge også, men først skal vi til Spania for å prøvekjøre den der i morgen.
Jeg kommer nok til å være mest opptatt av designen – interiøret ser praktfullt ut, med masse variasjonsmuligheter.
Han som har gjort det heter Jean-Arthur Madeliane-Advenier, og sist jeg traff ham var i Milano i fjor. Da var han ganske fersk hos Citroën (igjen) og hadde vel ikke vært i noen av de mange andre jobbene sine mer enn et år av gangen.
Så i tillegg til å snakke om det smarte interiøret (med en fjern anelse av gamle Visa), kommer jeg til å spørre om hva som er så fantastisk bra med Citroën at det er slutt på sigøyner-tilværelsen hans.
Men det er jo andre ting å snakke om også, og når det gjelder Cyril Pietton og hans eksteriør-designere er det jo naturlig å spørre om hvorfor de har gått bort fra den gamle C3’s karakteristiske runde former, eller hvorfor «Airbump»panelet på utsiden nå er ekstrautstyr, eller om den nye fronten skal bli Citroëns nye signaturfront.
Men du har sikkert mye annet å spørre om – det kommer til å være ressurspersoner der med kunnskap om de fleste ting som er av betydning for en ny og viktig bil.
Og vi treffer sikkert en norsk representant eller to også, så hvis spørsmålet ditt er såpass enkelt som «når i h****te din lokale forhandler skal få ut fingeren og begynne å interessere seg litt for favorittmerket ditt igjen» så går det an å spørre om det også.
Send meg spørsmålet på mail, jon@bilforlaget.no, eller legg det inn på Facebook-siden vår https://www.facebook.com/BladetBil/ så får du svar, enten direkte eller i det jeg kommer til å skrive om bilen i etterkant.