-
Møller Bil Outlet Alnabru:
Salgssjef Bruktbil
-
Werksta Kristiansand:
Billakkerer
-
Volvo Car Fornebu:
Leder Servicemarked
-
Volvo Car Stor-Oslo:
Fleet Manager
-
Mekonomen Company Bilverksted AS:
Avdelingsleder
-
Man Truck & Bus Norge AS:
Selger TopUsed
-
Møller Bil Stavanger:
Takserer
-
RSA Import:
Salgs- og markeds-koordinator
-
Team Verksted AS:
Delelager/kundemottak
-
Man Truck & Bus Norge AS:
Selger nye lastebiler på Østlandet
-
Møller Bil Skadesenter Ryen:
Bilskadereparatør
-
Werksta Kristiansand:
Teamleder Karosseri
-
Bilservice AS:
Bilmekanikere
-
Albjerk Bil Drammen AS:
Salgssjef
-
Mobile Kjeller AS:
Servicemarkedssjef
-
Man Truck & Bus Norge AS:
Key Account Manager Customer Service
-
Bilia Norge AS:
Innkjøpsansvarlig
-
Møller Bil Oslo Vest:
Salgs- og Markedssjef Audi
-
Robert Bosch AS:
Teknisk Support
-
RN Nordic:
Head of Sales
-
Møller Bil Gjøvik:
Bilmekaniker
-
Toyota Østfold AS:
Salgskonsulent
-
RSA BIL Forus:
Bilselger Nye og Brukte biler
-
Bilia Norge AS:
Salgsdirektør Fleet
-
Team Verksted AS:
Mekaniker
-
Herøy Bil & Maskin AS:
Bilmekaniker
-
Bilforlaget AS:
Journalister/Reporter
Sammen om hurtiglading
Mange av de store europeiske bilprodusentene går nå sammen om å bygge et europeisk nettverk av ladestasjoner.
I en felles pressemelding sier BMW gruppen, Daimler AG, Ford Motor Company og Volkswagen Gruppen med Audi og Porsche at de skal samarbeide om å bygge et europeisk nettverk av ladestasjoner. Tiltaket er et viktig ledd for å gjøre elbiler akseptable for langt flere brukere enn i dag.
Målet er raskt å bygge et nettverk av ladestasjoner slik at elbilene kan brukes over lange distanser uten rekkeviddeangst.
Stasjonene skal ha en kapasitet på inntil 350 kW som gir vesentlig raskere lading enn dagens kraftigste ladestasjoner.
Oppbyggingen av nettverket skal starte allerede i 2017 da planen er å få på plass rundt 400 ladestasjoner i Europa langs viktige ferdselsårer. Innen 2020 skal tusenvis av stasjoner være på plass, slik at man i praksis kan lade hvor som helst.
– Det skal bli like enkelt å lade en elbil som å tanke en bensin- eller dieselbil, sier bilprodusentene i en uttalelse.
Nettverket skal baseres på CCS standarden som er mest utbredt og som bare utnytter en brøkdel av sitt potensial i dag. Biler som er bygget for denne standarden skal kunne lades på en brøkdel av den tiden de raskeste ladestasjonene bruker i dag.