-
Møller Bil Outlet Alnabru:
Salgssjef Bruktbil
-
Werksta Kristiansand:
Billakkerer
-
Volvo Car Fornebu:
Leder Servicemarked
-
Volvo Car Stor-Oslo:
Fleet Manager
-
Mekonomen Company Bilverksted AS:
Avdelingsleder
-
Man Truck & Bus Norge AS:
Selger TopUsed
-
Møller Bil Stavanger:
Takserer
-
RSA Import:
Salgs- og markeds-koordinator
-
Team Verksted AS:
Delelager/kundemottak
-
Man Truck & Bus Norge AS:
Selger nye lastebiler på Østlandet
-
Møller Bil Skadesenter Ryen:
Bilskadereparatør
-
Werksta Kristiansand:
Teamleder Karosseri
-
Bilservice AS:
Bilmekanikere
-
Albjerk Bil Drammen AS:
Salgssjef
-
Mobile Kjeller AS:
Servicemarkedssjef
-
Man Truck & Bus Norge AS:
Key Account Manager Customer Service
-
Bilia Norge AS:
Innkjøpsansvarlig
-
Robert Bosch AS:
Teknisk Support
-
RN Nordic:
Head of Sales
-
Møller Bil Gjøvik:
Bilmekaniker
-
Toyota Østfold AS:
Salgskonsulent
-
RSA BIL Forus:
Bilselger Nye og Brukte biler
-
Bilia Norge AS:
Salgsdirektør Fleet
-
Team Verksted AS:
Mekaniker
-
Herøy Bil & Maskin AS:
Bilmekaniker
-
Bilforlaget AS:
Journalister/Reporter
Subarus nyttårsmysterium
Subaru forteller hva de skal vise på Tokyo Auto Salon – og der dukker det opp en sportsbil ingen har verken sett eller hørt om før.
Nå er ikke Auto Salonen i Tokyo verdens viktigste utstilling, selv om det er der Japan forsøker å samle det de har av flærr og bling, så kanskje man skal ta dette teaserbildet på alvor allikevel.
For dette er nemlig en av de bilene Subaru skal vise på denne messen (åpner fredag 13. januar).
De kaller den BRZ STI Sport Concept, og det lille vi ser av den forteller at det er et mye renere forslag enn den Performance Concepten de viste i New York i 2015. Den var jo bare en vanlig BRZ der alt som hadde noe med fart å gjøre, spoilere for eksempel, bare var blitt enda mer iøynefallende.
Denne ser mye mer nedtonet ut enn dagens BRZ, bare se på panseret – ikke antydning til bulkene som skal antyde doble overliggende kamaksler (på en boksermotor? Hallo!), og ikke er det særlige spor etter store hekkspoilere eller aggressive griller heller.
Hjulene ser annerledes ut, og bak det ene forhjulet aner vi noe som ser ut som en Brembo-type kaliper. Men hvis det skal være noe vits i dette, vil jeg anta at den også har samme justerbare Bilsteinene, den mer presise servostyringen og den oppgraderte opphengningen som Levorg STI visstnok byr på.
Mye av dette kan forresten kjøpes i en ekstra BRZ Performance Pack i 2017.
Subaru forteller oss egentlig ikke noe annet enn at interiøret er i Bordeaux-rødt.
Vi kan jo håpe at dette er signal på at det vil skje noe med denne attraktive bilen i det nye året for det er vel en av bilverdenens store mysterier at Toyota GT 86 og Subaru BRZ nå er mer enn fem år gamle, og de har fremdeles ikke fått de ekstra hestene de formelig skrek etter da de ble født.
Fremdeles blant verdens morsomste biler å kjøre – bortsett fra at de fremdeles er blant verdens treigeste.