-
Werksta Norge:
Senior Business Controller
-
Toyota Buskerud:
Salgskonsulent næring
-
Birger N. Haug Oslo:
Driftsleder Delelager
-
Bulder Verksted AS:
Mekaniker lette kjøretøy
-
ExhibitionPoint AS:
Avdelingsleder
-
Teknisk Bureau AS:
Bilmekaniker
-
AutoProff Norge AS:
Vurderingsspesialist
-
Toyota Asker og Bærum:
Salgskonsulent
-
Jensen & Scheele Bil:
Markedssjef
-
Toyota Insurance Services:
Leader- Strategic Projects
-
Møller Bil Kongsvinger:
Lærling
-
Bilia Norge AS:
Regiondirektør, Volvo
-
Porsche Center Asker & Bærum:
Selger nye Porsche
-
Team Verksted AS:
Mekaniker
-
Saferec AS:
Mekaniker
-
Bærum Bilverksted AS:
Bilmekaniker/Teknisk leder/Kundemottaker
-
MECA Service AS:
Avdelingsleder
-
MECA Service AS:
Kundemottaker
-
MECA Service AS:
Teknisk leder
-
MECA Service AS:
Mekaniker
-
Volvo Car Stor-Oslo:
Mekanikere og mekaniker-lærlinger
-
Bertel O. Steen Lastebil og Buss:
Mekaniker
-
Car-O-Liner Norge:
Field Service medarbeider
-
MyCar:
Innkjøper
Fiat Tipo til Norge
Tipo er Fiats utfordrer i Golf-klassen. Nå kommer bilen til Norge i to karosseriformer.
Små sedaner er lite populære i Norge, så den dropper importøren. Hit kommer Tipo som 5-dørs kombikupe og stasjonsvogn.
Femdørsversjonen er 4,37 meter lang og 1,49 meter høy, mens stasjonsvognen er 20 cm lengre og 3 cm høyere. De har begge en bredde på 1,79 meter og en akselavstand på 2,64 meter.
Med bagasjerom på henholdsvis 440 og 550 liter er Tipo blant de mest fleksible i kompaktklassen. De lover også god innvendig plass og komfort.
To motorer, to utstyrsnivå
Kombikupeen leveres med to alternative 1,4-liters bensinmotorer med henholdsvis 95 og 120 hestekrefter – begge i kombinasjon med manuell girkasse.
De som går for stasjonsvogn kan velge mellom dieselmotorer på 1,3 liter / 95 hk med manuell girkasse eller 1,6 liter / 120 hk med dobbel clutch automatkasse, i tillegg til 120-hesters bensinmotor med 120 hk og manuell girkasse.
Bilene skal leveres i to utstyrsnivåer, og prisene er som følger: