-
byMEDHUS AS:
Detailer / bilklargjører
-
byMEDHUS AS:
Bilselger
-
Formula Automobile Norge AS:
Sales Executive & Brand Specialist
-
Møller Bil Outlet Alnabru:
Salgssjef Bruktbil
-
Werksta Kristiansand:
Billakkerer
-
Volvo Car Fornebu:
Leder Servicemarked
-
Volvo Car Stor-Oslo:
Fleet Manager
-
Mekonomen Company Bilverksted AS:
Avdelingsleder
-
Man Truck & Bus Norge AS:
Selger TopUsed
-
Møller Bil Stavanger:
Takserer
-
RSA Import:
Salgs- og markeds-koordinator
-
Team Verksted AS:
Delelager/kundemottak
-
Man Truck & Bus Norge AS:
Selger nye lastebiler på Østlandet
-
Møller Bil Skadesenter Ryen:
Bilskadereparatør
-
Werksta Kristiansand:
Teamleder Karosseri
-
Bilservice AS:
Bilmekanikere
-
Albjerk Bil Drammen AS:
Salgssjef
-
Mobile Kjeller AS:
Servicemarkedssjef
-
Man Truck & Bus Norge AS:
Key Account Manager Customer Service
-
Bilia Norge AS:
Innkjøpsansvarlig
-
Robert Bosch AS:
Teknisk Support
-
RN Nordic:
Head of Sales
-
Møller Bil Gjøvik:
Bilmekaniker
-
Toyota Østfold AS:
Salgskonsulent
-
RSA BIL Forus:
Bilselger Nye og Brukte biler
-
Bilia Norge AS:
Salgsdirektør Fleet
-
Team Verksted AS:
Mekaniker
-
Herøy Bil & Maskin AS:
Bilmekaniker
-
Bilforlaget AS:
Journalister/Reporter
Her er prisene på nye Opel Insignia
Opel frister med en prislapp på 334.900 for en ny Insignia med full pakke. Det er imidlertid én viktig hake.
Opel velger å gjøre det enkelt for kundene når de lanserer andre generasjon Insignia – de tilbyr kun ett utstyrsnivå, det høyeste. Premium innebærer at bilene har standardutstyr du normalt må betale mye for hos konkurrentene.
Skulle du ønske Sports Tourer stasjonsvogn i stedet for Grand Sport sedan er differansen bare 10.000 kroner. Det er så lite forskjell at de aller fleste vil velge den praktiske løsningen, om de da ikke venter på Country Tourer som kommer på høsten.
«Inntrekkerne» leveres med en 1,5-liters turbo bensinmotor med 165 hestekrefter, sikkert nok for de fleste Insignia-kunder.
Men så kommer haken – de rimelige modellene har manuell girkasse – ønsker du automatgir er pristillegget hele 51.000 kroner! Da blir det nærmest en vits å markedsføre fra-prisen, men Opel Norge har sikkert et motiv for å gjøre det.
De fleste som kjøper bil i dette segmentet foretrekker automat. Dermed får bilen plutselig et helt annet sammenligningsgrunnlag mot konkurrentene. Men er du fornøyd med manuell girkasse er det grunn til å si løp og kjøp!
Mulig den fortsatt er gunstig med automat, du kan jo selv sjekke aktuelle konkurrenter i vår nybildatabase.
Foretrekker du dieselmotor i sedanen er startprisen kr 499.900 for en 2,0 CDTI med 170 hester. Og i det beløpet er automatgir inkludert og eneste alternativ. For 574.900 kroner får du 210 hk, firehjulsdrift og automat.
Stasjonsvognen tilbys med en 1,6 CDTI på 136 hk og automat til 419.900 kroner mens du får 170-hesteren til kr. 509.900. Her må du velge en 260-hesters bensinmotor for å få firehjulsdrift. Da er prisen kr 619.900.
Du kan sjekke ut alle detaljer angående priser og utstyr i Opels prisliste her