-
byMEDHUS AS:
Detailer / bilklargjører
-
byMEDHUS AS:
Bilselger
-
Formula Automobile Norge AS:
Sales Executive & Brand Specialist
-
Møller Bil Outlet Alnabru:
Salgssjef Bruktbil
-
Werksta Kristiansand:
Billakkerer
-
Volvo Car Fornebu:
Leder Servicemarked
-
Volvo Car Stor-Oslo:
Fleet Manager
-
Mekonomen Company Bilverksted AS:
Avdelingsleder
-
Man Truck & Bus Norge AS:
Selger TopUsed
-
Møller Bil Stavanger:
Takserer
-
RSA Import:
Salgs- og markeds-koordinator
-
Team Verksted AS:
Delelager/kundemottak
-
Man Truck & Bus Norge AS:
Selger nye lastebiler på Østlandet
-
Møller Bil Skadesenter Ryen:
Bilskadereparatør
-
Werksta Kristiansand:
Teamleder Karosseri
-
Bilservice AS:
Bilmekanikere
-
Albjerk Bil Drammen AS:
Salgssjef
-
Mobile Kjeller AS:
Servicemarkedssjef
-
Man Truck & Bus Norge AS:
Key Account Manager Customer Service
-
Bilia Norge AS:
Innkjøpsansvarlig
-
Robert Bosch AS:
Teknisk Support
-
RN Nordic:
Head of Sales
-
Møller Bil Gjøvik:
Bilmekaniker
-
Toyota Østfold AS:
Salgskonsulent
-
RSA BIL Forus:
Bilselger Nye og Brukte biler
-
Bilia Norge AS:
Salgsdirektør Fleet
-
Team Verksted AS:
Mekaniker
-
Herøy Bil & Maskin AS:
Bilmekaniker
-
Bilforlaget AS:
Journalister/Reporter
BMW fra fem til seks
Med sedan og stasjonsvogn på plass, gjenstår bare én 5-seriemodell. Men den får nytt navn i forbindelse med generasjonsskiftet.
3-serie GT er populær i Norge, men storebror 5-serie GT er et annet kapittel. Du skal lete lenge etter biler registrert på norske skilter.
I et forsøk på å gi modellen nytt liv lanseres den snart i ny innpakning. Samtidig bytter den navn – heretter skal den tilhøre 6-serien.
Fronten blir felles med 5-serie sedan og Touring, men GT-utgaven beholder taklinje og den store bakluka. Hekken får en ny utforming som skal gjøre den praktiske bilen mer attraktiv.
Innvendig er 5-serie GT på størrelse med 7-serien takket være en lang akselavstand, og nå skal den raffineres for å fremstå som enda mer luksuriøs og påkostet enn dagens modell.
6-serie GT får et helt nytt dashbord og luksus og komfort du normalt finner i de mest påkostede modellene i 7-serien.
Bilen skal bygges på den nye CLAR-plattformen som skal danne grunnlag for alle bakhjulsdrevne modeller i 3-, 4-, 5-, 6- og 7-serien. Plattformen består av høyfast stål, aluminium og karbonfiber og reduserer vekten fra den utgående modellen med rundt 80 kg.
På motorfronten vil BMW tilby et utvalg bensin- og dieselalternativer, og med stor sannsynlighet også en ladbar hybrid. Det kan være nøkkelen til en større suksess enn forgjengeren noen gang har opplevd her i landet.