-
byMEDHUS AS:
Detailer / bilklargjører
-
byMEDHUS AS:
Bilselger
-
Formula Automobile Norge AS:
Sales Executive & Brand Specialist
-
Møller Bil Outlet Alnabru:
Salgssjef Bruktbil
-
Werksta Kristiansand:
Billakkerer
-
Volvo Car Fornebu:
Leder Servicemarked
-
Volvo Car Stor-Oslo:
Fleet Manager
-
Mekonomen Company Bilverksted AS:
Avdelingsleder
-
Man Truck & Bus Norge AS:
Selger TopUsed
-
Møller Bil Stavanger:
Takserer
-
RSA Import:
Salgs- og markeds-koordinator
-
Team Verksted AS:
Delelager/kundemottak
-
Man Truck & Bus Norge AS:
Selger nye lastebiler på Østlandet
-
Møller Bil Skadesenter Ryen:
Bilskadereparatør
-
Werksta Kristiansand:
Teamleder Karosseri
-
Bilservice AS:
Bilmekanikere
-
Albjerk Bil Drammen AS:
Salgssjef
-
Mobile Kjeller AS:
Servicemarkedssjef
-
Man Truck & Bus Norge AS:
Key Account Manager Customer Service
-
Bilia Norge AS:
Innkjøpsansvarlig
-
Robert Bosch AS:
Teknisk Support
-
RN Nordic:
Head of Sales
-
Møller Bil Gjøvik:
Bilmekaniker
-
Toyota Østfold AS:
Salgskonsulent
-
RSA BIL Forus:
Bilselger Nye og Brukte biler
-
Bilia Norge AS:
Salgsdirektør Fleet
-
Team Verksted AS:
Mekaniker
-
Herøy Bil & Maskin AS:
Bilmekaniker
-
Bilforlaget AS:
Journalister/Reporter
Mikkelsen snart i WRC?
Andreas Mikkelsen er på ønskelista til tre WRC-team – og ifølge rapportene skal han teste med ett av dem allerede til helgen.
Det kom som et sjokk da Volkswagen valgte å trekke seg fra dette årets WRC-sesong i tolvte time. Tre solide førere satt plutselig uten et ratt å holde i, deriblant verdensmester Sébastien Ogier. Han og teamkamerat Jari-Matti Latvala klarte å sikre seg kontrakter med henholdsvis Ford M-Sport og Toyota Gazoo.
Mikkelsen, derimot, satt igjen med svarteper, ettersom VW-avgjørelsen kom så sent at alle teamene hadde fylt alle setene sine – i hvert fall når Ogier og Latvala sikret seg.
Det betød at Mikkelsen måtte nøye seg med WRC2, en klasse han regelrett har herjet i så langt denne sesongen.
Den herjingen har flere av WRC-teamene fått med seg, og nå meldes det om at Mikkelsen kanskje ikke trenger vente til neste år før han er tilbake i den gjeveste rallyklassen.
- Det er mye spennende som skjer, og vi er i dialog med både Toyota, Citroën og Hyundai. Mer enn det kan jeg ikke si noe om akkurat nå, sier Mikkelsens manager Erik Veiby til den norske motorsportnettsiden Parc Fermé.
Alle disse tre er mulige arbeidsgivere for Mikkelsen i 2018-sesongen, men ifølge rapportene skal Mikkelsen ha fått tilbud fra en av disse om å teste bil allerede i helgen.
Veiby innrømmer at Mikkelsen skal prøve en av bilene ganske snart, og engelske Autosport hevder å vite at det er Hyundai som har stilt en plass til disposisjon for nordmannen i det kommende Rally Portugal.
- Jeg håper noe er på plass veldig snart, sier Mikkelsen til Autosport.
For Mikkelsen handler det ikke bare om denne sesongen og neste – men for fremtiden i et litt lengre perspektiv.
- Det ser bra ut – bedre enn hva det gjorde etter [Rally] Sverige. Samtalene har utviklet seg bra, og ting går den rette veien, sier Mikkelsen til det engelske nettstedet.
Mikkelsen skal også være i søkelyset til Toyota som en mulig erstatter for Juho Hänninen, som ikke helt har fått det til i sin Yaris WRC.
At det er Hyundai som velger å gi Mikkelsen sjansen kan virke litt pussig – for alle de tre førerne i teamet (Thierry Neuville, Dani Sordo og Hayden Paddon) har kontrakter ut til og med 2018.
Kan det bety at Hyundai vurderer et firemanns-team for neste år?
Andreas Mikkelsen fra lykkelige tider i VW. Her fra Rally Sweden i 2015:
(Foto: Odd Erik Skavold Lystad)