-
Teknisk Bureau AS:
Bilmekaniker
-
AutoProff Norge AS:
Vurderingsspesialist
-
Toyota Asker og Bærum:
Salgskonsulent
-
Jensen & Scheele Bil:
Markedssjef
-
Toyota Insurance Services:
Leader- Strategic Projects
-
Møller Bil Kongsvinger:
Lærling
-
Bilia Norge AS:
Regiondirektør, Volvo
-
Team Verksted AS:
Mekaniker
-
Porsche Center Asker & Bærum:
Selger nye Porsche
-
Team Verksted AS:
Mekaniker
-
Saferec AS:
Mekaniker
-
Bærum Bilverksted AS:
Bilmekaniker/Teknisk leder/Kundemottaker
-
Bilia Norge AS:
Delesjef
-
MECA Service AS:
Avdelingsleder
-
MECA Service AS:
Kundemottaker
-
MECA Service AS:
Teknisk leder
-
MECA Service AS:
Mekaniker
-
Volvo Car Stor-Oslo:
Mekanikere og mekaniker-lærlinger
-
Bertel O. Steen Lastebil og Buss:
Mekaniker
-
Bertel O. Steen Lastebil og Buss:
Mekaniker tunge kjøretøy
-
Car-O-Liner Norge:
Field Service medarbeider
-
Harald A. Møller AS:
Forretningsutvikler Servicemarked
-
Knoks Bildeler AS:
Mekaniker
-
Stjørdal Auto AS:
Innkjøper
-
Kristiansund Karosseri AS:
Biloppretter
-
Ydse Auto AS:
Bilmekaniker
-
Bilskadesenteret Voss AS:
Biloppretter
-
MyCar:
Innkjøper
Langturbil fra AMG
Mercedes-AMG er i ferd med å utvikle et nytt alternativ for dem som trenger mer enn to seter.
Vi møtte denne som Mercedes-AMG GT Concept på årets Genève-utstilling, og nå er den kommet seg på banen – bokstavelig talt. Denne prototypen testes nemlig på den krevende Nordsløyfa ved Nürburgring.
Hittil har den mest sportslige armen til Mercedes nøyd seg med toseters sportsbiler, men her er de i ferd med å utvikle en modell for den som trenger et baksete.
Disse tidlige spionbildene antyder at produksjonsmodellen blir lik på konseptet fra Genève, og det er ikke uvanlig når det gjelder Mercedes – eller BMW for den saks skyld. I forsøk på ikke å avsløre for mye detaljer er det montert en ruvende hekkspoiler på testbilen.
Trolig skal denne bilen på markedet i løpet av 2018 under navnet Mercedes-AMG GT4, og det er neppe noen stor overraskelse at den får AMGs 4-liters V8 under panseret i forskjellige styrkegrader.
Konseptbilen hadde en hybrid drivlinje med Formel 1-teknologi og rundt 800 hester, men den blir neppe overført til produksjonsbilen. I alle fall ikke i første omgang.
Fronten er tydelig inspirert av Mercedes-AMG GT-modellene, men sedanen får kortere panser og lengre akselavstand for å få plass til fire dører og bakseter.
Derfor er det mer sannsynlig at den bygges på MRA-plattformen (C- og E-Klasse) enn den spesielle aluminium spaceframe arkitekturen toseterne benytter.
Dette blir AMGs tredje store prosjekt etter GT-modellene og den kommende hyperbilen med kodenavn Project One.