-
Tjølling Drift AS:
Teknisk sjef
-
Albjerk Bil Drammen:
Daglig leder
-
Albjerk Bil Drammen:
Servicemarkedsleder
-
Albjerk Bil Drammen:
Tekniker
-
Rental Group Mobility AS:
Key Account Manager
-
Werksta Norge:
Verkstedleder
-
Volvo Car Stor-Oslo:
Deleselger og Lærling
-
Werksta Norge:
Senior Business Controller
-
Toyota Buskerud:
Salgskonsulent næring
-
Birger N. Haug Oslo:
Driftsleder Delelager
-
Bulder Verksted AS:
Mekaniker lette kjøretøy
-
ExhibitionPoint AS:
Avdelingsleder
-
Teknisk Bureau AS:
Bilmekaniker
-
AutoProff Norge AS:
Vurderingsspesialist
-
Toyota Asker og Bærum:
Salgskonsulent
-
Jensen & Scheele Bil:
Markedssjef
-
Toyota Insurance Services:
Leader- Strategic Projects
-
Møller Bil Kongsvinger:
Lærling
-
Bilia Norge AS:
Regiondirektør, Volvo
-
Porsche Center Asker & Bærum:
Selger nye Porsche
-
Saferec AS:
Mekaniker
-
Bærum Bilverksted AS:
Bilmekaniker/Teknisk leder/Kundemottaker
-
MECA Service AS:
Avdelingsleder
-
MECA Service AS:
Kundemottaker
-
MECA Service AS:
Teknisk leder
-
MECA Service AS:
Mekaniker
-
Bertel O. Steen Lastebil og Buss:
Mekaniker
-
MyCar:
Innkjøper
Volvo-søsken på test
Volvo får ikke være alene om sin nye plattform. Her er to slektninger fra Lynk&Co. På hvert sitt kontinent.
En av BilNorges faste lesere, Vebjørn Sandvik, har sendt oss de første bildene i denne serien. Han var på en liten bilferie i Nord-Europa da han kom over denne bilen i Lybekk.
De viser Lynk&Co 01 – selskapets første SUV / Crossover som vi så langt kun har sett i konseptform og godt kamuflert på tidlige spionbilder.
Bilen skal etter planen på markedet i Kina allerede i år, mens Europa og USA står for tur om et par år.
CMA-plattformen som ligger under er utviklet i Sverige av selskapet CEVT og er den samme som benyttes for nylig lanserte Volvo XC40.
Den vil etter hvert også finne veien til flere modeller i Volvos 30-serie.
Ifølge data Vebjørn Sandvik har innhentet er bilen 9 cm lengre enn en XC40, mens bredde og akselavstand er tilnærmet like. Den er utstyrt med en kraftig bensinmotor med 258 hestekrefter.
Her finner du tekniske data og priser for Volvo XC40
Den andre bilen er knipset i Colorado i USA og viser Lynk&Co 03, en kompakt sedan som i volum omtrent tilsvarer Volvo V40.
Den får en front som har mye til felles med konseptbilen vi har sett, men får en mer konservativ tre-boks design – ingen spesiell favorittfasong i Nord- og Vest-Europa, men pop i USA og Kina samt Øst- og Syd-Europa.
Det er nok en av grunnene til at testbilen oppholder seg i USA.