-
Møller Bil Outlet Alnabru:
Salgssjef Bruktbil
-
Werksta Kristiansand:
Billakkerer
-
Volvo Car Fornebu:
Leder Servicemarked
-
Volvo Car Stor-Oslo:
Fleet Manager
-
Mekonomen Company Bilverksted AS:
Avdelingsleder
-
Man Truck & Bus Norge AS:
Selger TopUsed
-
Møller Bil Stavanger:
Takserer
-
RSA Import:
Salgs- og markeds-koordinator
-
Team Verksted AS:
Delelager/kundemottak
-
Man Truck & Bus Norge AS:
Selger nye lastebiler på Østlandet
-
Møller Bil Skadesenter Ryen:
Bilskadereparatør
-
Werksta Kristiansand:
Teamleder Karosseri
-
Bilservice AS:
Bilmekanikere
-
Albjerk Bil Drammen AS:
Salgssjef
-
Mobile Kjeller AS:
Servicemarkedssjef
-
Man Truck & Bus Norge AS:
Key Account Manager Customer Service
-
Bilia Norge AS:
Innkjøpsansvarlig
-
Møller Bil Oslo Vest:
Salgs- og Markedssjef Audi
-
Robert Bosch AS:
Teknisk Support
-
RN Nordic:
Head of Sales
-
Møller Bil Gjøvik:
Bilmekaniker
-
Toyota Østfold AS:
Salgskonsulent
-
RSA BIL Forus:
Bilselger Nye og Brukte biler
-
Bilia Norge AS:
Salgsdirektør Fleet
-
Team Verksted AS:
Mekaniker
-
Herøy Bil & Maskin AS:
Bilmekaniker
-
Bilforlaget AS:
Journalister/Reporter
Tredje generasjon CLS
Her er tredje generasjon Mercedes CLS på vei, nesten uten kamuflasje.
Bilen skal ikke på markedet før neste sommer. Likevel er såpass mye av kamuflasjen her skrellet bort at vi får et godt inntrykk av hvordan bilen vil se ut.
Og som forventet – vi har ingen overraskelser i vente. Tredje generasjon CLS er en evolusjon på andre generasjon, som i sin tur hadde mye til felles med originalen fra 2004.
Mercedes hevdet selv at de fant opp en ny klasse for firedørs coupéer ved lanseringen av sin første CLS. Den har jeg aldri gått på – for meg er denne en sedan med skrånende takbue og begrenset tilgang til bagasjerommet.
Flere modeller fra ulike produsenter har fulgt den samme oppskriften, både før og etter CLS. De fleste med en stor bakluke som gjør dem mer praktiske.
Tredje generasjon CLS får et mindre markant hofteparti enn forgjengerne, og LED baklyktene blir horisontale i stedet for vertikale som på dagens modell.
Under panseret får den tilsvarende oppdateringer som nye E- og S-Klasse med rekkeseksere i stedet for V6, både for bensin og diesel. Du kan lese våre inntrykk av de nye motorene her.
Shooting Brake utgaven – den stilige stasjonsvognen som kom på markedet for fem år siden – har hatt begrenset suksess, så nykommeren vil kun bli lansert i denne ene karosseriformen.