-
byMEDHUS AS:
Detailer / bilklargjører
-
byMEDHUS AS:
Bilselger
-
Formula Automobile Norge AS:
Sales Executive & Brand Specialist
-
Møller Bil Outlet Alnabru:
Salgssjef Bruktbil
-
Werksta Kristiansand:
Billakkerer
-
Volvo Car Fornebu:
Leder Servicemarked
-
Volvo Car Stor-Oslo:
Fleet Manager
-
Mekonomen Company Bilverksted AS:
Avdelingsleder
-
Man Truck & Bus Norge AS:
Selger TopUsed
-
Møller Bil Stavanger:
Takserer
-
RSA Import:
Salgs- og markeds-koordinator
-
Team Verksted AS:
Delelager/kundemottak
-
Man Truck & Bus Norge AS:
Selger nye lastebiler på Østlandet
-
Møller Bil Skadesenter Ryen:
Bilskadereparatør
-
Werksta Kristiansand:
Teamleder Karosseri
-
Bilservice AS:
Bilmekanikere
-
Albjerk Bil Drammen AS:
Salgssjef
-
Mobile Kjeller AS:
Servicemarkedssjef
-
Man Truck & Bus Norge AS:
Key Account Manager Customer Service
-
Bilia Norge AS:
Innkjøpsansvarlig
-
Robert Bosch AS:
Teknisk Support
-
RN Nordic:
Head of Sales
-
Møller Bil Gjøvik:
Bilmekaniker
-
Toyota Østfold AS:
Salgskonsulent
-
RSA BIL Forus:
Bilselger Nye og Brukte biler
-
Bilia Norge AS:
Salgsdirektør Fleet
-
Team Verksted AS:
Mekaniker
-
Herøy Bil & Maskin AS:
Bilmekaniker
-
Bilforlaget AS:
Journalister/Reporter
Mixn match fra Sin
Den bulgarske sportsbilen med track-gener har overlevd i mange år allerede, derfor må vi kunne regne med at de mener alvor med sitt siste innslag i bilfloraen.
Jeg liker åpningen på presentasjonen deres: SIN CARS er den superbil-produsenten som vokser raskest.
Det skal bli vanskelig både å bevise, og motbevise, noe slikt.
Men de har i hvert fall bygget sin R1 både i gateversjon og som GT4-bil i noen år nå, og de synes vel det er på tide med noe nytt.
Dermed dukker de første ideene om S1 opp. Den tekniske beskrivelsen virker troverdig, skissene, derimot, helt håpløse. Spesielt den rene profiltegningen – som man imidlertid nok ikke skal ta altfor bokstavelig.
Dette er nemlig bare en basisversjon. Alt man ellers måtte ønske skal kunne legges til.
Dører, frontrute eller sidevinduer eller tak, alt skal kunne monteres på. Du skal sågar kunne få sider som også dekker hjulene, slik at det hele nærmer seg en normal karosseri-oppskrift.
Et av argumentene er at dermed kan du skifte utseendet på bilen din i hele dens levetid.
Men mix og match tar ikke slutt her. Hele kraftavdelingen er også full av valgmuligheter.
Vil du har en forholdsvis heftig versjon på bensin, skal du få det. Plug-in hybrid? Versågod. Eller kanskje heltbatterielektrisk? Det finnes det også.
To bensinversjoner på 255 eller 365 hk. Plug-in versjonen vil få den samme 255 hesters 2-liters turbomotoren som den rene bensinbilen pluss en elmotor-pakke som starter på 90 kW.
Den får den samme ekstra vekten som den rene batterielektriske: 220 kg (uten at vekten på resten av bilen er oppgitt), og her er el-utstyret åpenbart den samme som på hybriden. 24 kW/h batterier, 90 kW motor – rekkevidde, inntil 200 km.
Folkene bak forteller at de planlegger å bygge den nye bilen både i Europa og i USA. Der har de søkt om å bli klasset som lav-volum produsent, hvilket gir dem muligheter til å bygge inntil 325 biler per år uten å måtte kollidere eller eksosteste dem.
Vi vil vite mer, og forhåpentlig kunne berolige litt med hensyn til estetikken, etter Genève-utstillingen i mars. S1 skal nemlig debutere der, og de første bilene skal leveres tidlig 2019. Prisene skal starte på 49.900 dollar.