-
Field Service medarbeider
Car-O-Liner Norge
-
Forretningsutvikler Servicemarked
Harald A. Møller AS
-
Mekaniker
Knoks Bildeler AS
-
Innkjøper
Stjørdal Auto AS
-
Biloppretter
Kristiansund Karosseri AS
-
Servicemarkedssjef
Møller Bil Horten
-
Personlig servicetekniker
Frydenbø Bil VPL AS
-
Garantibehandler
Motor Gruppen Import AS
-
Bilmekaniker
Møller Bil Leangen
-
Mekaniker tunge kjøretøy
Bertel O. Steen Lastebil og Buss
-
Bilmekaniker
Gumpen Motor
-
Bilmekaniker
Ydse Auto AS
-
Mekanikere og mekaniker-lærlinger
Volvo Car Stor-Oslo
-
Teamleder
Volvo Car Stor-Oslo
-
Bilskadereparatør
Møller Bil Skadesenter Langhus
-
Billakkerer
Møller Bil Skadesenter Langhus
-
Skadetakserer
Møller Bil Skadesenter Langhus
-
Lærling lette kjøretøy
Møller Bil Asker og Bærum
-
Servicemarkedssjef
Porsche Center Oslo
-
Bilmekaniker / Servicetekniker
Hagen Bil AS
-
Økonomiansvarlig
Autoringen AS
-
Regionssjef Skade & Lakk
Toyota Bilia AS
-
Innkjøper
Gill Gruppen AS
-
Biloppretter
RøhneSelmer AS
-
Servicemarkedssjef
Volvo Car Stor-Oslo AS
-
Mekaniker/Tekniker
RSA Bil Drammen
-
Garanti- og reklamasjonsbehandler
RSA
-
Teknisk konsulent/kursholder
RSA
-
Bilmekaniker
ARM Bilverksted AS
-
Billakkerer
Fixbil Damsgård Karosseri AS
-
Innkjøper
MyCar
-
Oppretter / karosseriarbeider
Vy Buss AS
-
Verkstedleder
Hanum Buss & Bil AS
-
Plassjef
Toyota Bilia AS
-
Mekaniker/Tekniker
Motorhuset Oppdal AS
-
Teknisk leder
Tveita Bilservice AS
-
Mekaniker tunge kjøretøy
BIR Husholdning AS
-
Frontsjef og nyhetsreporter
Bilforlaget AS
Her er Kona Electric
Denne bilen er det mange som venter på. Her får du nyttige detaljer om Kona Electric.
Du kan se Kona hos din Hyundai-forhandler, men ikke versjonen som frister flest nordmenn. Kona Electric skal nemlig debutere på Genève-utstillingen neste uke, men nå har Hyundai sluppet viktig informasjon – med unntak av prisen.
Bilen kombinerer to egenskaper som er raskt voksende – den er en kompakt SUV og den har elektrisk drivlinje. Dessuten ser den kul ut, og mulighetene for individualisering er til stede.
Kona Electric skal leveres med to alternative drivlinjer og ditto tilhørende batteripakker.
Basisversjonen har en motor på 135 hestekrefter og en batteripakke på 39,2 kWt som skal holde til en rekkevidde på 300 kilometer etter den nye, og mye strengere, WLTP-standarden.
Den gjør null til hundre på 9,3 sekunder og har en toppfart på 167 km/t. På vanlig strømnett lader du den hjemme i løpet av 6 timer og 10 minutter, men om du kjører innom en hurtiglader med 100 kW hastighet fyller du batteriene til 80 % kapasitet i løpet av 54 minutter.
Ønsker du mer krefter og lengre rekkevidde kan du velge utgaven med kraftigere motor og større batteripakke. Da får du 204 hestekrefter og en batterikapasitet på 64 kWt – nok til en rekkevidde på inntil 470 kilometer.
Toppfarten er den samme, men akselerasjonen går nå unna på 7,6 sekunder. Som ved standard batteripakke kan du lade den 80 prosent i løpet av 54 minutter på hurtiglader, mens du på en hjemmelader trenger 9 timer og 40 minutter fra tom til full.
Kona Electric har alt du forventer å finne av sikkerhetsutstyr på en moderne bil. Den måler 418 x 180 x 157 cm over en akselavstand på 260 cm. Bagasjerommet har en kapasitet på 332 liter med ladekabelen på plass.
Vi regner med å få flere detaljer om leveringstid og priser i Genève neste uke.