-
Møller Bil Outlet Alnabru:
Salgssjef Bruktbil
-
Werksta Kristiansand:
Billakkerer
-
Volvo Car Fornebu:
Leder Servicemarked
-
Volvo Car Stor-Oslo:
Fleet Manager
-
Mekonomen Company Bilverksted AS:
Avdelingsleder
-
Man Truck & Bus Norge AS:
Selger TopUsed
-
Møller Bil Stavanger:
Takserer
-
RSA Import:
Salgs- og markeds-koordinator
-
Team Verksted AS:
Delelager/kundemottak
-
Man Truck & Bus Norge AS:
Selger nye lastebiler på Østlandet
-
Møller Bil Skadesenter Ryen:
Bilskadereparatør
-
Werksta Kristiansand:
Teamleder Karosseri
-
Bilservice AS:
Bilmekanikere
-
Albjerk Bil Drammen AS:
Salgssjef
-
Mobile Kjeller AS:
Servicemarkedssjef
-
Man Truck & Bus Norge AS:
Key Account Manager Customer Service
-
Bilia Norge AS:
Innkjøpsansvarlig
-
Møller Bil Oslo Vest:
Salgs- og Markedssjef Audi
-
Robert Bosch AS:
Teknisk Support
-
RN Nordic:
Head of Sales
-
Møller Bil Gjøvik:
Bilmekaniker
-
Toyota Østfold AS:
Salgskonsulent
-
RSA BIL Forus:
Bilselger Nye og Brukte biler
-
Bilia Norge AS:
Salgsdirektør Fleet
-
Team Verksted AS:
Mekaniker
-
Herøy Bil & Maskin AS:
Bilmekaniker
-
Bilforlaget AS:
Journalister/Reporter
Ny CR-V – endelig til Europa
I Genève debuterer en av verdens mest solgte SUV-er i helt ny innpakning. En god nyhet for Norge er at den også blir hybrid, men først i 2019.
Vi har allerede skrevet om CR-V i et par omganger – først da den debuterte i amerikansk utførelse, og deretter da den entret det australske markedet.
Men nå står altså endelig Europa for tur – lanseringen skjer i Genève til uken.
CR-V har ligget øverst på statistikken over verdens mest solgte SUV-er i en årrekke, men i fjor ble den passert av Toyota RAV4.
Smalere A-stolper, aerodynamiske støtfangere og deksler under motor og gulv skal sørge for en av de mest aerodynamisk effektive biler i klassen. Fronten er typisk moderne Honda, ikke ulikt nye Civic, men litt mindre ekstrem som seg hør og bør for en SUV.
Nye CR-V har vokst sammenlignet med sin forgjenger, og en strukket akselavstand sørger for vesentlig mer innvendig plass. I tillegg er bagasjerommet dypere med lengre lasteplass, og har et todelt gulv.
For første gang tilbyr utgaven med bensinmotor muligheten for syv seter. Bensinmotoren er en 1,5-liter med turbo som kan kombineres med sekstrinns manuell eller CVT automatgirkasse.
Nytt for Europa er også en hybridutgave med 2,0-liters bensinmotor og to elmotorer. Begge motorer har forhjulsdrift som standard, men kan også leveres med drift på alle fire. Foreløpig nevnes ikke dieselmotorer, så kanskje det ikke blir tilgjengelig i nye CR-V.
For å bedre terrengegenskapene er bakkeklaringen økt med 38 mm for alle varianter, til 208 mm for modellen med bensinmotor og firehjulsdrift.
Levringen av nye CR-V med bensinmotor starter til høsten, mens hybridutgaven følger tidlig 2019.