-
byMEDHUS AS:
Detailer / bilklargjører
-
byMEDHUS AS:
Bilselger
-
Formula Automobile Norge AS:
Sales Executive & Brand Specialist
-
Møller Bil Outlet Alnabru:
Salgssjef Bruktbil
-
Werksta Kristiansand:
Billakkerer
-
Volvo Car Fornebu:
Leder Servicemarked
-
Volvo Car Stor-Oslo:
Fleet Manager
-
Mekonomen Company Bilverksted AS:
Avdelingsleder
-
Man Truck & Bus Norge AS:
Selger TopUsed
-
Møller Bil Stavanger:
Takserer
-
RSA Import:
Salgs- og markeds-koordinator
-
Team Verksted AS:
Delelager/kundemottak
-
Man Truck & Bus Norge AS:
Selger nye lastebiler på Østlandet
-
Møller Bil Skadesenter Ryen:
Bilskadereparatør
-
Werksta Kristiansand:
Teamleder Karosseri
-
Bilservice AS:
Bilmekanikere
-
Albjerk Bil Drammen AS:
Salgssjef
-
Mobile Kjeller AS:
Servicemarkedssjef
-
Man Truck & Bus Norge AS:
Key Account Manager Customer Service
-
Bilia Norge AS:
Innkjøpsansvarlig
-
Robert Bosch AS:
Teknisk Support
-
RN Nordic:
Head of Sales
-
Møller Bil Gjøvik:
Bilmekaniker
-
Toyota Østfold AS:
Salgskonsulent
-
RSA BIL Forus:
Bilselger Nye og Brukte biler
-
Bilia Norge AS:
Salgsdirektør Fleet
-
Team Verksted AS:
Mekaniker
-
Herøy Bil & Maskin AS:
Bilmekaniker
-
Bilforlaget AS:
Journalister/Reporter
Lekkert konsept fra Subaru
Subaru har i dag avduket en ny konseptbil. Om den realiseres kan den finne veien til Norge i løpet av et års tid.
Viziv heter den, som en rekke andre konsepter fra Subaru de siste årene. Betegnelsen er en forkortelse for Vision for Innovation, eller rett og slett en fremtidsvisjon.
Informasjonsdirektør Stian Thrane hos den norske Subaru-importøren går ganske langt i å antyde at dette er en bil som skal realiseres.
– Vi ser frem til å introdusere denne bilen i det norske markedet, og det blir trolig i 2019, sier han.
– Vi ser at våre serieproduserte biler har mer og mer til felles med konseptbilene, og synes at denne nye stasjonsvognen ser lovende ut.
Bilen har en lengde på 4.775 mm, en bredde på 1.930 mm og en høyde på 1.435 mm over en akselavstand på 2.730 mm.
– Basert på bilens størrelse er dette trolig neste versjon av Subaru Levorg, avslutter Thrane.
Levorg ble mottatt som et friskt pust i Subaru-organisasjonen da den ble lansert høsten 2015, men den store salgssuksessen har uteblitt. Det ble ifølge OFV registrert 275 nye Levorg i 2016 mens antallet falt til 89 i 2017.
En forklaring på den lunkne interessen er nok en relativt stiv pris som i stor grad skyldes en potent turbomotor på 170 hk med relativt høyt CO2-utslipp (159 g/km).
Jeg vil anta at Subaru Norge ønsker seg en mildere drivlinje, eller aller helst en ladbar hybrid som garanterer vesentlig lavere utslipp og dertil hørende avgifter.