-
byMEDHUS AS:
Detailer / bilklargjører
-
byMEDHUS AS:
Bilselger
-
Formula Automobile Norge AS:
Sales Executive & Brand Specialist
-
Møller Bil Outlet Alnabru:
Salgssjef Bruktbil
-
Werksta Kristiansand:
Billakkerer
-
Volvo Car Fornebu:
Leder Servicemarked
-
Volvo Car Stor-Oslo:
Fleet Manager
-
Mekonomen Company Bilverksted AS:
Avdelingsleder
-
Man Truck & Bus Norge AS:
Selger TopUsed
-
Møller Bil Stavanger:
Takserer
-
RSA Import:
Salgs- og markeds-koordinator
-
Team Verksted AS:
Delelager/kundemottak
-
Man Truck & Bus Norge AS:
Selger nye lastebiler på Østlandet
-
Møller Bil Skadesenter Ryen:
Bilskadereparatør
-
Werksta Kristiansand:
Teamleder Karosseri
-
Bilservice AS:
Bilmekanikere
-
Albjerk Bil Drammen AS:
Salgssjef
-
Mobile Kjeller AS:
Servicemarkedssjef
-
Man Truck & Bus Norge AS:
Key Account Manager Customer Service
-
Bilia Norge AS:
Innkjøpsansvarlig
-
Robert Bosch AS:
Teknisk Support
-
RN Nordic:
Head of Sales
-
Møller Bil Gjøvik:
Bilmekaniker
-
Toyota Østfold AS:
Salgskonsulent
-
RSA BIL Forus:
Bilselger Nye og Brukte biler
-
Bilia Norge AS:
Salgsdirektør Fleet
-
Team Verksted AS:
Mekaniker
-
Herøy Bil & Maskin AS:
Bilmekaniker
-
Bilforlaget AS:
Journalister/Reporter
Skuffet over egne resultater
Rally Korsika ble aldri i nærheten av hva Andreas Mikkelsen hadde håpet på. VM-runden avslørte at teamet har mye å jobbe med for å finne det rette oppsettet på bilen.
Fabrikkføreren til Hyundai legger ikke skjul på at årets fjerde VM-runde ble en frustrerende affære. Han vet at bilen kan være konkurransedyktig på asfalt med det riktige oppsettet. Og det er nettopp bilens innstillinger som har vært helgens store utfordring for nordmannen.
Han har ikke mulighet til å gjøre alle endringer på oppsettet som han ønsker under løp, og måtte til slutt innse at det ble en skuffende sjuendeplass.
– Det har vært en fryktelig vanskelig helg, og sjuendeplass er absolutt ikke det resultatet vi kom hit for. Jeg visste det kom til å bli et utfordrende løp etter all testingen vi har gjort. Men jeg hadde uansett regnet med at vi skulle henge bedre med, sier Andreas.
– Det viser at vi alle i teamet virkelig må stå på og ta bilen fremover. Slik den oppfører seg nå, så blir jeg ekstra straffet med den kjørestilen jeg har. Vi må rett og slett jobbe knallhardt, og heldigvis er det lenge til Rally Tyskland, som er neste asfaltrunde, sier Andreas, som ble nummer to i Tyskland i fjor.
Rally Korsika er et løp hvor det er ekstra viktig å føle seg i ett med bilen. Med utallige svinger, løper sekundene svært fort om man ikke finner en god rytme. Sammen med kartleser Anders Jæger ble det derfor en tung helg.
– Vi forsøkte å pushe enkelte steder, men da ble bilen veldig understyrt, noe som førte til at det gikk enda saktere. Nå gleder jeg meg bare til å komme tilbake på grus, sier han med et smil – og retter blikket mot Argentina og neste VM-runde om to og en halv uke.
Ford-fører Sebastien Ogier vant Rally Korsika med et drøyt halvminutts forsprang på Ott Tänak i Toyota. Andreas Mikkelsens teamkamerat Thierry Neuville sikret seg tredjeplassen.
Deretter fulgte Dani Sordo (Hyundai), Elfyn Evans (Ford) og Esapekka Lappi (Toyota) som alle endte foran Andreas på Korsika.