-
ExhibitionPoint AS:
Avdelingsleder
-
Teknisk Bureau AS:
Bilmekaniker
-
AutoProff Norge AS:
Vurderingsspesialist
-
Toyota Asker og Bærum:
Salgskonsulent
-
Jensen & Scheele Bil:
Markedssjef
-
Toyota Insurance Services:
Leader- Strategic Projects
-
Møller Bil Kongsvinger:
Lærling
-
Bilia Norge AS:
Regiondirektør, Volvo
-
Team Verksted AS:
Mekaniker
-
Porsche Center Asker & Bærum:
Selger nye Porsche
-
Team Verksted AS:
Mekaniker
-
Saferec AS:
Mekaniker
-
Bærum Bilverksted AS:
Bilmekaniker/Teknisk leder/Kundemottaker
-
Bilia Norge AS:
Delesjef
-
MECA Service AS:
Avdelingsleder
-
MECA Service AS:
Kundemottaker
-
MECA Service AS:
Teknisk leder
-
MECA Service AS:
Mekaniker
-
Volvo Car Stor-Oslo:
Mekanikere og mekaniker-lærlinger
-
Bertel O. Steen Lastebil og Buss:
Mekaniker
-
Car-O-Liner Norge:
Field Service medarbeider
-
Harald A. Møller AS:
Forretningsutvikler Servicemarked
-
Knoks Bildeler AS:
Mekaniker
-
Stjørdal Auto AS:
Innkjøper
-
Kristiansund Karosseri AS:
Biloppretter
-
Ydse Auto AS:
Bilmekaniker
-
Bilskadesenteret Voss AS:
Biloppretter
-
MyCar:
Innkjøper
Første glimt av Brabham superbil
Det legendariske Brabham-navnet skal vekkes til live på en superbil som skal bygges i begrenset opplag.
Brabham BT62 er navnet på bilen som skal vises i London 4. og 5. mai sammen med en del klassiske Brabham racerbiler og andre klenodier.
At «et bilde sier mer enn tusen ord» gjelder ikke her, men heldigvis sper Brabham Automotive på med litt håndfast informasjon også.
Bilen bygges for banebruk, og den 5,4-liters V8-motoren har en effekt på 730 hester per tonn bil. Når du får vite at bilen bare veier 972 kg klarer du sikkert selv også å regne ut at effekten er 710 hk.
Det høres imponerende ut at bilen kan levere mer marktrykk en dens egen vekt – 1200 kg downforce er racing på ganske høyt nivå.
Stoppegenskapene er godt ivaretatt med karbon/karbon bremser – teknologi som brukes i Formel 1, og ble benyttet av Brabham så langt tilbake som i 1976 – med 6-pots calipere rund baut.
Siden det er 70 år siden Jack Brabham startet sin racing-karriere i Australia skal bilen bygges i ett eksemplar per år – altså 70 totalt.
Selv med en prislapp på en million pund, pluss avgifter og eventuelt tilvalg av utstyr og skreddersøm, er nok det et antall som er bortbestilt i løpet av London-utstillingen.