-
byMEDHUS AS:
Detailer / bilklargjører
-
byMEDHUS AS:
Bilselger
-
Formula Automobile Norge AS:
Sales Executive & Brand Specialist
-
Møller Bil Outlet Alnabru:
Salgssjef Bruktbil
-
Werksta Kristiansand:
Billakkerer
-
Volvo Car Fornebu:
Leder Servicemarked
-
Volvo Car Stor-Oslo:
Fleet Manager
-
Mekonomen Company Bilverksted AS:
Avdelingsleder
-
Man Truck & Bus Norge AS:
Selger TopUsed
-
Møller Bil Stavanger:
Takserer
-
RSA Import:
Salgs- og markeds-koordinator
-
Team Verksted AS:
Delelager/kundemottak
-
Man Truck & Bus Norge AS:
Selger nye lastebiler på Østlandet
-
Møller Bil Skadesenter Ryen:
Bilskadereparatør
-
Werksta Kristiansand:
Teamleder Karosseri
-
Bilservice AS:
Bilmekanikere
-
Albjerk Bil Drammen AS:
Salgssjef
-
Mobile Kjeller AS:
Servicemarkedssjef
-
Man Truck & Bus Norge AS:
Key Account Manager Customer Service
-
Bilia Norge AS:
Innkjøpsansvarlig
-
Robert Bosch AS:
Teknisk Support
-
RN Nordic:
Head of Sales
-
Møller Bil Gjøvik:
Bilmekaniker
-
Toyota Østfold AS:
Salgskonsulent
-
RSA BIL Forus:
Bilselger Nye og Brukte biler
-
Bilia Norge AS:
Salgsdirektør Fleet
-
Team Verksted AS:
Mekaniker
-
Herøy Bil & Maskin AS:
Bilmekaniker
-
Bilforlaget AS:
Journalister/Reporter
Lynk & Co utvider sortimentet
Lynk & Co er ikke som andre bilmerker. Heller ikke når det gjelder kommunikasjon.
Det skjedde først noen greier i Europa for en måneds tid siden.
Ved en seanse i Amsterdam fikk de fremmøtte for første gang se Lynk & Co 02, som ble presentert som bil nummer tre i rekken. skrev vi i alle fall om for halvannet år sidenspionbildene våre ser jeg at 03 er en sedanI Ghent fortalte Lynk & Co at bilene som skal ut på det europeiske markedet skal bygges på Volvo-fabrikken der, side om side med Volvo som de jo deler plattform med. I Göteborg hadde de en tredje seanse – der fortalte de i detalj om den spesielle distribusjonsstrategien de har valgt. De røpet at første «butikk» kommer i Amsterdam, før Barcelona, Berlin, Brussel og London raskt følger etter.