-
Jensen & Scheele Bil:
Markedssjef
-
Toyota Insurance Services:
Leader- Strategic Projects
-
Møller Bil Kongsvinger:
Lærling
-
Bilia Norge AS:
Regiondirektør, Volvo
-
Team Verksted AS:
Mekaniker
-
Porsche Center Asker & Bærum:
Selger nye Porsche
-
Team Verksted AS:
Mekaniker
-
Saferec AS:
Mekaniker
-
Bærum Bilverksted AS:
Bilmekaniker/Teknisk leder/Kundemottaker
-
Bilia Norge AS:
Delesjef
-
MECA Service AS:
Avdelingsleder
-
MECA Service AS:
Kundemottaker
-
MECA Service AS:
Teknisk leder
-
MECA Service AS:
Mekaniker
-
Volvo Car Stor-Oslo:
Mekanikere og mekaniker-lærlinger
-
Bertel O. Steen Lastebil og Buss:
Mekaniker
-
Bertel O. Steen Lastebil og Buss:
Mekaniker tunge kjøretøy
-
Car-O-Liner Norge:
Field Service medarbeider
-
Harald A. Møller AS:
Forretningsutvikler Servicemarked
-
Knoks Bildeler AS:
Mekaniker
-
Stjørdal Auto AS:
Innkjøper
-
Kristiansund Karosseri AS:
Biloppretter
-
Ydse Auto AS:
Bilmekaniker
-
Bilskadesenteret Voss AS:
Biloppretter
-
MyCar:
Innkjøper
Detroit tar grep
De store bilutstillingene har slitt med manglende oppslutning de siste årene – ikke minst NAIAS, den store amerikanske utstillingen som hvert år avvikles i Detroit. Nå vil de prøve å snu trenden.
Volvo var blant de første produsentene som fortalte at heretter skulle de være mindre synlige på de store bilutstillingene og heller velge alternative måter å presentere sine nyheter på overfor publikum.
De har blant annet benyttet mobile utstillingsenheter som de har utplassert der de potensielle kundene befinner seg.
Flere har fulgt i Volvos fotspor, og ved høstens store utstilling i Paris er det en del store produsenter som glimrer med sitt fravær.
Nå forteller NAIAS (North American International Auto Show) at de fra 2020 tar grep for å bli mer attraktive.
I stedet for å avholde messen i en iskald januar flyttes den til juni. Dermed kan store deler av utstillingen avvikles utendørs i stedet for inne i den trange Cobo Hall som til nå har vært eneste arena.
Mer enn tre kvart million mennesker besøkte Detroit-utstillingen i januar, og man regner med at oppslutningen vil bli vesentlig høyere nå showet flyttes til juni som er en attraktiv måned i Detroit med blant annet Indycar-løp og fyrverkeri på elven.
2019 blir dermed siste gang messen avvikles i januar med pressedager 14.-15. januar. Den er åpen for publikum i perioden 19.-27. januar i tilfelle du skulle planlegge en tur dit.