-
Møller Bil Outlet Alnabru:
Salgssjef Bruktbil
-
Werksta Kristiansand:
Billakkerer
-
Volvo Car Fornebu:
Leder Servicemarked
-
Volvo Car Stor-Oslo:
Fleet Manager
-
Mekonomen Company Bilverksted AS:
Avdelingsleder
-
Man Truck & Bus Norge AS:
Selger TopUsed
-
Møller Bil Stavanger:
Takserer
-
RSA Import:
Salgs- og markeds-koordinator
-
Team Verksted AS:
Delelager/kundemottak
-
Man Truck & Bus Norge AS:
Selger nye lastebiler på Østlandet
-
Møller Bil Skadesenter Ryen:
Bilskadereparatør
-
Werksta Kristiansand:
Teamleder Karosseri
-
Bilservice AS:
Bilmekanikere
-
Albjerk Bil Drammen AS:
Salgssjef
-
Mobile Kjeller AS:
Servicemarkedssjef
-
Man Truck & Bus Norge AS:
Key Account Manager Customer Service
-
Bilia Norge AS:
Innkjøpsansvarlig
-
Robert Bosch AS:
Teknisk Support
-
RN Nordic:
Head of Sales
-
Møller Bil Gjøvik:
Bilmekaniker
-
Toyota Østfold AS:
Salgskonsulent
-
RSA BIL Forus:
Bilselger Nye og Brukte biler
-
Bilia Norge AS:
Salgsdirektør Fleet
-
Team Verksted AS:
Mekaniker
-
Herøy Bil & Maskin AS:
Bilmekaniker
-
Bilforlaget AS:
Journalister/Reporter
Microlino blir lovlig
Microlino har vi skrevet om før. Da var den en drøm. Nå ser det ut som den kan bli virkelig. De siste homologerings-øvelsene er gjennomført. Nå er den lovlig i hele Europa!
Forsinket er den selvfølgelig. Alle slike optimistiske prosjekter blir forsinket. Noen blir så forsinket at de ikke blir noe av.
Men nå er den utstyrt med europeisk COC-dokument. Det betyr at den er typegodkjent og er lovlig i hele vår del av verden.
Det som har tatt tid, forteller den sveitsiske produsenten, var å få godkjent den spesielle fordøren.
Les også: Isetta-kloning rykker nærmere
På mange måter er det jo den som identifiserer denne bilen, for det begynner jo etterhånden å dukke opp ganske mange elektriske Quader i L7e-klassen, sånne som Twizy eller Buddy.
For ingen er jo i tvil om at det er italienske Isetta som er inspirasjonen for denne lille sjarmøren.
Til og med den lille sporvidden bak er tatt med. Og designet, med fordøren rett ut på fortauet, ser jo ut som en ekte Isetta, men lettere modifisert av han som tegner retrokjøleskapene for SMAG.
Nå er planen at de første 25 skal bygges i en førproduksjonsserie, så skal konfigurator-siden på plass (nå er soltaket tatt med som standard) og folk kan for alvor begynne å bestille – selv om 1000 personer allerede har lagt inn et depositum, enda leveringene ikke skal starte før langt ut i 2019.
Produsenten forteller forresten at i den siste testfasen fikk de 126 kilometer praktisk rekkevidde på 8 kWh batteriet, mens det på 14,4 holdt til rett over 200.
I øyeblikket antydes det at prisen vil ligge på rundt € 12.000.