-
Quipd AS:
Teknikere
-
byMEDHUS AS:
Detailer / bilklargjører
-
byMEDHUS AS:
Bilselger
-
Formula Automobile Norge AS:
Sales Executive & Brand Specialist
-
Møller Bil Outlet Alnabru:
Salgssjef Bruktbil
-
Werksta Kristiansand:
Billakkerer
-
Volvo Car Fornebu:
Leder Servicemarked
-
Volvo Car Stor-Oslo:
Fleet Manager
-
Mekonomen Company Bilverksted AS:
Avdelingsleder
-
Man Truck & Bus Norge AS:
Selger TopUsed
-
Møller Bil Stavanger:
Takserer
-
RSA Import:
Salgs- og markeds-koordinator
-
Team Verksted AS:
Delelager/kundemottak
-
Man Truck & Bus Norge AS:
Selger nye lastebiler på Østlandet
-
Møller Bil Skadesenter Ryen:
Bilskadereparatør
-
Werksta Kristiansand:
Teamleder Karosseri
-
Bilservice AS:
Bilmekanikere
-
Albjerk Bil Drammen AS:
Salgssjef
-
Mobile Kjeller AS:
Servicemarkedssjef
-
Man Truck & Bus Norge AS:
Key Account Manager Customer Service
-
Bilia Norge AS:
Innkjøpsansvarlig
-
Robert Bosch AS:
Teknisk Support
-
RN Nordic:
Head of Sales
-
Møller Bil Gjøvik:
Bilmekaniker
-
Toyota Østfold AS:
Salgskonsulent
-
RSA BIL Forus:
Bilselger Nye og Brukte biler
-
Bilia Norge AS:
Salgsdirektør Fleet
-
Team Verksted AS:
Mekaniker
-
Herøy Bil & Maskin AS:
Bilmekaniker
-
Bilforlaget AS:
Journalister/Reporter
BMW pisker opp stemningen
En ny generasjon 3-serie er snart lanseringsklar. Nå skaper BMW oppmerksomhet – ved å sende ut egne "spionbilder" tatt på Nordsløyfa.
Tidlig i sommer presenterte vi bilder og datamanipulasjoner av denne bilen her på BilNorge.no. Men BMW synes tydeligvis de har greid å holde den for godt skjult, for nå «lekker» de en bunke bilder og video av en lett kamuflert bil tatt på Nordsløyfa.
Dere som teller er kanskje enige når BMW forteller at nykommeren som er på vei er syvende generasjon, og at den originale kom i 1975?
– BMW 3-serie har i en årrekke vært selve målestokken for kjøreglade biler. Nå ligger lista for å levere klassens sportsligste modell høyere enn noen gang. En helt ny generasjon BMW 3-serie utfordres av både forventninger og forpliktelser, sier kommunikasjonsdirektør Marius Tegneby i BMW Group Norge.
Det er nærmest en selvfølge når han bekrefter at vektfordelingen mellom akslene er 50:50, slik den er på alle BMWs bakhjulsdrevne biler.
Vekten er redusert med inntil 55 kg fra dagens generasjon, og tyngdepunktet senket med rundt 10 mm. Legg til økt sporvidde, og du har et godt fundament for mer sportslige kjøreegenskaper.
BMW forteller videre om et nytt, innovativt dempersystem som skal bidra til at vibrasjoner forårsaket av ujevnheter i veibanen nøytraliseres for å oppnå best mulig komfort. Det vil også komme et nytt sportsunderstell med «særegne egenskaper».
Blant motoralternativene fremhever BMW en oppdatert firesylindret bensinmotor – den kraftigste firer som noensinne en brukt i en produksjonsmodell fra BMW.
Men effekten går ikke på bekostning av forbruket – det er faktisk redusert, mye takket være en videreutviklet 8-trinns Steptronic automatgirkasse.
– Vi ser frem til å fortelle mye mer om helt nye BMW 3-serie senere. Imidlertid kan vi røpe at det ikke er lang tid til vi slipper flere nyheter, forteller Tegneby.
Helt i bunnen av galleriet under finner du datamanipulerte bilder av nye 3-serien, inkludert stasjonsvognen som på BMWsk heter Touring.