-
Field Service medarbeider
Car-O-Liner Norge
-
Forretningsutvikler Servicemarked
Harald A. Møller AS
-
Mekaniker
Knoks Bildeler AS
-
Innkjøper
Stjørdal Auto AS
-
Biloppretter
Kristiansund Karosseri AS
-
Servicemarkedssjef
Møller Bil Horten
-
Personlig servicetekniker
Frydenbø Bil VPL AS
-
Garantibehandler
Motor Gruppen Import AS
-
Bilmekaniker
Møller Bil Leangen
-
Mekaniker tunge kjøretøy
Bertel O. Steen Lastebil og Buss
-
Bilmekaniker
Gumpen Motor
-
Bilmekaniker
Ydse Auto AS
-
Mekanikere og mekaniker-lærlinger
Volvo Car Stor-Oslo
-
Teamleder
Volvo Car Stor-Oslo
-
Bilskadereparatør
Møller Bil Skadesenter Langhus
-
Billakkerer
Møller Bil Skadesenter Langhus
-
Skadetakserer
Møller Bil Skadesenter Langhus
-
Lærling lette kjøretøy
Møller Bil Asker og Bærum
-
Servicemarkedssjef
Porsche Center Oslo
-
Bilmekaniker / Servicetekniker
Hagen Bil AS
-
Økonomiansvarlig
Autoringen AS
-
Regionssjef Skade & Lakk
Toyota Bilia AS
-
Innkjøper
Gill Gruppen AS
-
Biloppretter
RøhneSelmer AS
-
Servicemarkedssjef
Volvo Car Stor-Oslo AS
-
Mekaniker/Tekniker
RSA Bil Drammen
-
Garanti- og reklamasjonsbehandler
RSA
-
Teknisk konsulent/kursholder
RSA
-
Bilmekaniker
ARM Bilverksted AS
-
Billakkerer
Fixbil Damsgård Karosseri AS
-
Innkjøper
MyCar
-
Oppretter / karosseriarbeider
Vy Buss AS
-
Verkstedleder
Hanum Buss & Bil AS
-
Plassjef
Toyota Bilia AS
-
Mekaniker/Tekniker
Motorhuset Oppdal AS
-
Teknisk leder
Tveita Bilservice AS
-
Mekaniker tunge kjøretøy
BIR Husholdning AS
-
Frontsjef og nyhetsreporter
Bilforlaget AS
Gatesmart Lexus - Noe du lurer på?
Stockholm er fin by det, men SÅ fin? To store billanseringer på innsiden av 36 timer, det må vel være en slags rekord?
Det har selvfølgelig ikke noe med bilene å gjøre, men det skal bli interessant å finne ut hvorfor Stockholm er så attraktiv at både det globale konsernet Daimler valgte å legge EQ-premieren dit i dag, og det globale Toyota-konsernet legger UX-premieren dit i morgen.
I motsetning til Mercedesen skal vi også få lov til å kjøre den nye mini-Lexusen. Mini – i hvert fall i forhold til det vi er vant til derfra fra før.
De har lagt litt vekt på lavt tyngdepunkt i forhåndspresentasjonene, kanskje får vi slike veier at det går an å spore at det betyr noe. Men vi får nok i hvert fall tid nok til å kunne telle opp alle komfort-elementer inne i bilen, og alle støtte-systemer den er utstyrt med.
Og selv om Mercedes har lagt selve avdukingen av EQ omtrent samtidig med avdukingen av Lexusen - eller omvendt - (man kan kanskje ikke regne med at man snakker sammen i forbindelse med slike konkurrerende arrangementer?) regner jeg med at det blir god tid til å snakke med spesialister begge steder.
Dersom det er noen Lexus-spørsmål du gjerne vil ha svar på så send meg en melding via denne lenken, så skal jeg se hva jeg får formidlet videre.