-
Field Service medarbeider
Car-O-Liner Norge
-
Forretningsutvikler Servicemarked
Harald A. Møller AS
-
Mekaniker
Knoks Bildeler AS
-
Innkjøper
Stjørdal Auto AS
-
Biloppretter
Kristiansund Karosseri AS
-
Servicemarkedssjef
Møller Bil Horten
-
Personlig servicetekniker
Frydenbø Bil VPL AS
-
Garantibehandler
Motor Gruppen Import AS
-
Bilmekaniker
Møller Bil Leangen
-
Mekaniker tunge kjøretøy
Bertel O. Steen Lastebil og Buss
-
Bilmekaniker
Gumpen Motor
-
Bilmekaniker
Ydse Auto AS
-
Mekanikere og mekaniker-lærlinger
Volvo Car Stor-Oslo
-
Teamleder
Volvo Car Stor-Oslo
-
Bilskadereparatør
Møller Bil Skadesenter Langhus
-
Billakkerer
Møller Bil Skadesenter Langhus
-
Skadetakserer
Møller Bil Skadesenter Langhus
-
Lærling lette kjøretøy
Møller Bil Asker og Bærum
-
Servicemarkedssjef
Porsche Center Oslo
-
Bilmekaniker / Servicetekniker
Hagen Bil AS
-
Økonomiansvarlig
Autoringen AS
-
Regionssjef Skade & Lakk
Toyota Bilia AS
-
Innkjøper
Gill Gruppen AS
-
Biloppretter
RøhneSelmer AS
-
Servicemarkedssjef
Volvo Car Stor-Oslo AS
-
Mekaniker/Tekniker
RSA Bil Drammen
-
Garanti- og reklamasjonsbehandler
RSA
-
Teknisk konsulent/kursholder
RSA
-
Bilmekaniker
ARM Bilverksted AS
-
Billakkerer
Fixbil Damsgård Karosseri AS
-
Innkjøper
MyCar
-
Oppretter / karosseriarbeider
Vy Buss AS
-
Verkstedleder
Hanum Buss & Bil AS
-
Plassjef
Toyota Bilia AS
-
Mekaniker/Tekniker
Motorhuset Oppdal AS
-
Teknisk leder
Tveita Bilservice AS
-
Mekaniker tunge kjøretøy
BIR Husholdning AS
-
Frontsjef og nyhetsreporter
Bilforlaget AS
Prisdumper VW e-Up med nye 20.000 kroner
Lille e-Up er bilmodellen som gjorde VW til det største elbilmerket i 2014. For å få ny fart i salget settes prisen nok en gang ned med 20.000 kroner.
2014 var året da elbilsalget eksploderte for Volkswagen i Norge. Fra å ha levert ut 580 e-Up i 2013 kom e-Golf i 2014, og summen av de to modellene ga elbilene et løft på 760 prosent for VW. Løftet gjorde merket til det største på elektriske biler her i landet.
Fram til nå er det registrert 7488 nye og 993 bruktimporterte e-Up.
e-Up var ikke like rimelig som trillingene (Mitsubishi I-MiEV, Citroën C-Zero og Peugeot iOn), men kostet under 200.000 kroner. Aldrende modell, prisøkning til over 200.000 kroner og flere konkurrenter tvang etter hvert salget i kne.
Dette ble forsøkt kompensert med å sette ned prisen 20.000 kroner i fjor sommer, og nå er det duket for ytterligere 20.000 kroner i prisavslag på en kampanjemodell VW kaller Entry og priset til 171.100 kroner (ex frakt/levering).
Prisen inkluderer blant annet elektronisk klimaanlegg, multifunksjonsdisplay, smartphone integrasjon, "Radio Composition" med DAB+ og 6 høyttalere, city nødbrems, høydejusterbart førersete, kjørelys med «Coming & Leaving Home»-funksjon samt lys- og regnsensor. Bilen har variabelt bagasjeromsgulv, delt (40/60) nedfellbart baksete, sentrallås og elektriske vindusheisere foran.
Fortsatt er I-MiEV rimeligere med startpris på 149.900 kroner.