-
ExhibitionPoint AS:
Avdelingsleder
-
Teknisk Bureau AS:
Bilmekaniker
-
AutoProff Norge AS:
Vurderingsspesialist
-
Toyota Asker og Bærum:
Salgskonsulent
-
Jensen & Scheele Bil:
Markedssjef
-
Toyota Insurance Services:
Leader- Strategic Projects
-
Møller Bil Kongsvinger:
Lærling
-
Bilia Norge AS:
Regiondirektør, Volvo
-
Team Verksted AS:
Mekaniker
-
Porsche Center Asker & Bærum:
Selger nye Porsche
-
Team Verksted AS:
Mekaniker
-
Saferec AS:
Mekaniker
-
Bærum Bilverksted AS:
Bilmekaniker/Teknisk leder/Kundemottaker
-
Bilia Norge AS:
Delesjef
-
MECA Service AS:
Avdelingsleder
-
MECA Service AS:
Kundemottaker
-
MECA Service AS:
Teknisk leder
-
MECA Service AS:
Mekaniker
-
Volvo Car Stor-Oslo:
Mekanikere og mekaniker-lærlinger
-
Bertel O. Steen Lastebil og Buss:
Mekaniker
-
Car-O-Liner Norge:
Field Service medarbeider
-
Harald A. Møller AS:
Forretningsutvikler Servicemarked
-
Knoks Bildeler AS:
Mekaniker
-
Stjørdal Auto AS:
Innkjøper
-
Kristiansund Karosseri AS:
Biloppretter
-
Ydse Auto AS:
Bilmekaniker
-
Bilskadesenteret Voss AS:
Biloppretter
-
MyCar:
Innkjøper
Selfridge-bygget Land Rover
Kanskje blir den stående til jul? Da vil ganske mange nordmenn også få se en helt spesiell Defender som ble bygget inne i den nye herresjappa til Selfridges i London.
Det er i selve paradebutikken på Oxford Street at Selfridges og Land Rover gjennomførte et felles stunt. Stormagasinet skulle åpne en ny herreavdeling, og hva er vel mer maskulint enn en litt røff Defender?
Og når jobben skal gjøres ved hjelp av Land Rover Classic, kan man jo skreddersy resultatet helt som man selv ønsker det.
Hvem det var som ønsket den slik, aner jeg ikke, men bilen startet i hvert fall som en 2016 110 Defender Pickup. Den utgaven med 405 hesters V8 og 8-trinns ZF. 70th Edition het serien som feiret Land Rovers første 70 år.
Klassisk-teamet tok denne bilen og dekonstruerte det hele, det var nemlig den eneste muligheten for å få bilen på plass: å smyge et strippet chassis gjennom vinduene i første etasje.
Resten av delene var litt enklere å losse, og så kunne et utvalgt team av fagfolk starte med å sette det hele sammen.
Det hele tok fire dager, i fullt publikums-påsyn, og så ble bilen dekket til mens den ventet på at resten av den nye herreavdelingen skulle åpne.
Det gjorde den nylig og da viste det seg at bilen var bygget om til en soft-top med spesiell Selfridges topp.
Så lenge den blir stående der – kanskje helt til den ramler sammen av utmattelse, om 300 år – skal kunder kunne få lov til å sitte i den og ta på den og lukte på dette ikoniske eksemplet på et eller annet erkebritisk.