-
Field Service medarbeider
Car-O-Liner Norge
-
Forretningsutvikler Servicemarked
Harald A. Møller AS
-
Mekaniker
Knoks Bildeler AS
-
Innkjøper
Stjørdal Auto AS
-
Biloppretter
Kristiansund Karosseri AS
-
Servicemarkedssjef
Møller Bil Horten
-
Personlig servicetekniker
Frydenbø Bil VPL AS
-
Garantibehandler
Motor Gruppen Import AS
-
Bilmekaniker
Møller Bil Leangen
-
Mekaniker tunge kjøretøy
Bertel O. Steen Lastebil og Buss
-
Bilmekaniker
Gumpen Motor
-
Bilmekaniker
Ydse Auto AS
-
Mekanikere og mekaniker-lærlinger
Volvo Car Stor-Oslo
-
Teamleder
Volvo Car Stor-Oslo
-
Bilskadereparatør
Møller Bil Skadesenter Langhus
-
Billakkerer
Møller Bil Skadesenter Langhus
-
Skadetakserer
Møller Bil Skadesenter Langhus
-
Lærling lette kjøretøy
Møller Bil Asker og Bærum
-
Servicemarkedssjef
Porsche Center Oslo
-
Bilmekaniker / Servicetekniker
Hagen Bil AS
-
Økonomiansvarlig
Autoringen AS
-
Regionssjef Skade & Lakk
Toyota Bilia AS
-
Innkjøper
Gill Gruppen AS
-
Biloppretter
RøhneSelmer AS
-
Servicemarkedssjef
Volvo Car Stor-Oslo AS
-
Mekaniker/Tekniker
RSA Bil Drammen
-
Garanti- og reklamasjonsbehandler
RSA
-
Teknisk konsulent/kursholder
RSA
-
Bilmekaniker
ARM Bilverksted AS
-
Billakkerer
Fixbil Damsgård Karosseri AS
-
Innkjøper
MyCar
-
Oppretter / karosseriarbeider
Vy Buss AS
-
Verkstedleder
Hanum Buss & Bil AS
-
Plassjef
Toyota Bilia AS
-
Mekaniker/Tekniker
Motorhuset Oppdal AS
-
Teknisk leder
Tveita Bilservice AS
-
Mekaniker tunge kjøretøy
BIR Husholdning AS
-
Frontsjef og nyhetsreporter
Bilforlaget AS
Hyundai med norsk reklamefilm
Hyundai Norge har fått utviklet en lokal reklamefilm for Nexo. Her møter du blant andre en ikke ukjent friidrettsstjerne.
Det er ikke dagligdags at bilprodusentene spiller inn reklamefilm for sine produkter i Norge. Flotte klipp med norsk natur forekommer, men slikt er denne filmen kjemisk renset for.
Filmen handler snarere om hva man kan oppnå så lenge man er dedikert og går hundre prosent inn for oppgaven. For å illustrere dette brukes unge mennesker som har satt seg høye mål, en av dem er Karsten Warholm som også er stemmen i filmen.
Hyundai har de siste årene lansert biler som er godt tilpasset det norske suget etter el- og hybridbiler. Deres bestselger hittil i år er Ioniq, men etter hvert som de får større leveranser av Kona Electric, vil nok denne ta over hegemoniet.
Foreløpig siste tilskudd på stammen, NEXO, blir ingen volumselger, men den viser at Hyundai ikke har til hensikt å stoppe utviklingen av hydrogenbiler med brenselceller.
Hyundai har forsket innen dette feltet i 20 år, og de tilbød sin første hydrogenbil, ix35, for salg allerede i 2013. Det var ikke så mye annet å velge mellom den gangen, og det er det jo for så vidt ikke i dag heller. Utenom Toyotas Mirai.
Med NEXO tilbyr Hyundai nå en moderne SUV som dekker familiens bilbehov, og den skal altså markedsføres med denne lokalt produserte reklamefilmen.
– Dette er en veldig spennende kampanje, som vi synes reflekterer evnen og viljen som ligger i vårt merke og i innsatsen til enkeltmennesker som ønsker å nå lengst, forteller markedsdirektør Christian Stenbo.
Du kan jo danne deg din egen mening etter å ha sett gjennom videoen.