-
ExhibitionPoint AS:
Avdelingsleder
-
Teknisk Bureau AS:
Bilmekaniker
-
AutoProff Norge AS:
Vurderingsspesialist
-
Toyota Asker og Bærum:
Salgskonsulent
-
Jensen & Scheele Bil:
Markedssjef
-
Toyota Insurance Services:
Leader- Strategic Projects
-
Møller Bil Kongsvinger:
Lærling
-
Bilia Norge AS:
Regiondirektør, Volvo
-
Team Verksted AS:
Mekaniker
-
Porsche Center Asker & Bærum:
Selger nye Porsche
-
Team Verksted AS:
Mekaniker
-
Saferec AS:
Mekaniker
-
Bærum Bilverksted AS:
Bilmekaniker/Teknisk leder/Kundemottaker
-
Bilia Norge AS:
Delesjef
-
MECA Service AS:
Avdelingsleder
-
MECA Service AS:
Kundemottaker
-
MECA Service AS:
Teknisk leder
-
MECA Service AS:
Mekaniker
-
Volvo Car Stor-Oslo:
Mekanikere og mekaniker-lærlinger
-
Bertel O. Steen Lastebil og Buss:
Mekaniker
-
Car-O-Liner Norge:
Field Service medarbeider
-
Harald A. Møller AS:
Forretningsutvikler Servicemarked
-
Knoks Bildeler AS:
Mekaniker
-
Stjørdal Auto AS:
Innkjøper
-
Kristiansund Karosseri AS:
Biloppretter
-
Ydse Auto AS:
Bilmekaniker
-
Bilskadesenteret Voss AS:
Biloppretter
-
MyCar:
Innkjøper
Mercedes for de minste
Endelig en fornuftig test. Tyske der Spiegel har latt en av bladets nybakte journalistfedre teste den nye barnevognen til Mercedes. "Mandagsvogner forekommer i den bransjen også", er en konklusjon.
Sammen med Hartan, tradisjonsrik produsent av barnevogner, har Daimler kommet opp med sin nye Mercedes-Benz barnevogn type Avantgarde.
Hør bare: Dette er der ergonomisk funksjonalitet, utprøvd sikkerhet og innovative materialer møter en moderne, sporty look utviklet i tett samarbeid med designavdelingen hos Mercedes-Benz. Høydepunkter er de fem-ekede hjulene inspirert av AMG-design, så vel som justerbar fjæring og luftfylte hjul.
Og videre: «Hartan, som har fremstilt barnevogner siden femti-årene, er en virkelig spesialist i barne-mobilitet»! Sikkerhet i høysetet, selvfølgelig. TÜV-stemplet slik at ungen kan sove rolig i visshet om maksimal sikkerhet.
Lav vekt takket være kombinasjonen av en aluminiumsramme på 8,9 kg, og en vogn-enhet på 4,1 kg som byttes ut med noe mer sete-aktig når ungen vokser til. De luftfylte hjulene skal gjøre den ekstra manøvrerbar på alle overflater
Det er selvfølgelig kilometervis med andre elementer her også. DESSIN Sport design-pakka, for eksempel, med en kombinasjons av svart / antrasitt / grått / sølv med røde sømmer her og der og en rød stripe på kalesjen for å sikre et dynamisk preg!
Eller du kan velge Dolce Vita design eller kanskje heller DESSIN Deep Sea. Ungen kommer til å gurgle henrykt gjennom snorkelen.
Husket jeg å nevne parkeringsbrems? Eller kalesjen som justeres lydløst?
Spiegel-journalisten Martin Wittler prøvekjørte vidunderet, og la blant annet merke til Mercedes-stjernen midt oppå kalesjen – her skal merkevarekunnskap bygges tidlig.
Han skrøt av chassiset, store bakhjul og små forhjul gjorde den manøvreringsvillig, og muligheter til å justere forhjulene økte retningsstabiliteten på flate fortau – en slags Autobahn-modus for barnevogner.
Men så viste det seg at denne «unkaputtbare» barnevognen ikke ville slippe fra seg sete-enheten da man skulle løse den fra rammen. Den satt klemt fast mellom festene, og bare med et ekstremt kraftig rykk lot den seg rive løs.
«Kanskje finnes det også blant barnevogner – som hos biler – mandagsmodeller», avsluttet han.