-
Mekaniker tunge kjøretøy
Bertel O. Steen Lastebil og Buss
-
Bilmekaniker
Gumpen Motor
-
Bilmekaniker
Ydse Auto AS
-
Mekanikere og mekaniker-lærlinger
Volvo Car Stor-Oslo
-
Teamleder
Volvo Car Stor-Oslo
-
Bilskadereparatør
Møller Bil Skadesenter Langhus
-
Billakkerer
Møller Bil Skadesenter Langhus
-
Skadetakserer
Møller Bil Skadesenter Langhus
-
Lærling lette kjøretøy
Møller Bil Asker og Bærum
-
Biloppretter
Bilskadesenteret Voss AS
-
Servicemarkedssjef
Porsche Center Oslo
-
Bilmekaniker / Servicetekniker
Hagen Bil AS
-
Innkjøper
Møller Bil AS
-
Bilskadereparatør
Møller Bil Skadesenter Romerike
-
Økonomiansvarlig
Autoringen AS
-
Regionssjef Skade & Lakk
Toyota Bilia AS
-
Innkjøper
Gill Gruppen AS
-
Biloppretter
RøhneSelmer AS
-
Servicemarkedssjef
Volvo Car Stor-Oslo AS
-
Mekaniker/Tekniker
RSA Bil Drammen
-
Garanti- og reklamasjonsbehandler
RSA
-
Teknisk konsulent/kursholder
RSA
-
Bilmekaniker
ARM Bilverksted AS
-
Billakkerer
Fixbil Damsgård Karosseri AS
-
Innkjøper
MyCar
-
Oppretter / karosseriarbeider
Vy Buss AS
-
Verkstedleder
Hanum Buss & Bil AS
-
Plassjef
Toyota Bilia AS
-
Mekaniker/Tekniker
Motorhuset Oppdal AS
-
Teknisk leder
Tveita Bilservice AS
-
Mekaniker tunge kjøretøy
BIR Husholdning AS
-
Serviceingeniør
Hyundai Motor Norway
-
Vedlikeholdstekniker
Bertel O. Steen Drammen
-
Frontsjef og nyhetsreporter
Bilforlaget AS
Volkswagen oppgraderer Passat
Tiden er moden for en midtlivs oppgradering av Passat. Ikke minst gjelder dette varianten som har toppet den norske salgsstatistikken.
Det er ikke bare i Norge Passat er populær. I løpet av våren ruller Passat nummer 30 millioner av samlebåndet, hvilket gjør den til Volkswagens nest mest solgte modell gjennom tidene etter Golf (35 mill.), men foran Bobla som stoppet på 21,5 millioner.
I Norge var Passat ifølge OFV topp fem i 2017, men den ramlet til 15. plass i 2018 grunnet Volkswagens treghet med hensyn til WLTP-oppdateringer. Det problemet elimineres ved overgangen til oppgradert modell – den får nemlig elektrisk rekkevidde på hele 55 kilometer etter den nye og langt strengere WLTP målemetoden (tilsvarende rundt 70 kilometer etter utgåtte NEDC). selvkjørende på Nivå 2Emergency Steering Assist er en annen innovasjon i nye Passat. Systemet forbedrer sammen med automatisk nødbrems sikkerheten når det er nødvendig å foreta en plutselig unna-manøver. nye TouaregNye Passat er permanent oppkoblet (online) siden det nye infotainment-systemet leveres med SIM-kort som standard. Bilen kan åpnes og startes via appen Volkswagen We som også inneholder en rekke andre tjenester. Men det fins en del som foretrekker diesel i vårt langstrakte land, og de får tilgang til en nyutviklet 2.0 TDI Evo med 150 hk der CO2-utslippet er redusert med 10 g/km sammenlignet med forgjengeren. 2.0 TDI Evo er først ut i en ny generasjon dieselmotorer. PS!