-
DNB Bank ASA:
Sales Manager
-
Auto-Benz AS:
Bilmekaniker
-
RG Mobility AS:
Takstmann
-
Motor Forum AS Bergen:
Ettermarkedsleder
-
Motor Forum AS Telemark:
Regnskapsansvarlig
-
Werksta Bergen Åsane:
Verkstedleder
-
Bilia X:
Servicemarkedssjef, Xpeng Lørenskog
-
Toyota Asker og Bærum:
Handover / produktspesialist
-
Solaris Norge A/S:
Mekaniker til tungbil, buss søkes
-
Flex1One AS:
Driftsansvarlig
-
Team Verksted AS:
Mekaniker Steinkjer
-
RG Mobility AS:
Key account Manager
-
Hyundai Motor Norway:
Regional Sales Consultant
-
Bilservice AS:
Bilmekaniker
-
Møller Bil Skadesenter Alnabru:
Bilskadereparatør
-
Rettedal Bilkontroll AS:
EU-kontroll, produksjon og lager, kombinert stilling
-
Volvo Car Stor-Oslo:
Salgssjef Volvo Car Ryen
-
Tide Verksted AS, Avdeling Voss:
Mekaniker tyngre- og lette kjøretøy
-
Team Verksted AS:
Delelager/kundemottak
-
Autoringen Oslo AS:
Takstmann
-
Motor Forum AS, Oslo:
Teamleder Verksted
-
Tide Verksted AS:
Mekaniker
-
Andresen Karosseri AS:
Biloppretter
-
Bilhuset Viken AS:
Teknisk Leder
-
Bilco Hønefoss AS:
Mekaniker
-
Tide Verksted AS:
Mekaniker
-
Erik Arnesen Helsfyr:
Bilmekaniker
-
Hovfaret 17B:
Ledige kontorplasser
-
Bilforlaget AS:
Vaktsjef/journalist
Mini-bombe nærmer seg
Vi er lovet den heftigste Mini noensinne når denne lanseres i 2020. Forvarselet ble gitt på Frankfurt-utstillingen i 2017.
Vi snakker om tredje generasjon Mini John Cooper Works GP som ble vist som konsept på den tyske bilutstillingen i 2017. Heftige saker som helt sikkert vi leve opp til den prestisjefulle betegnelsen.
Se stort bildegalleri av det kule konseptet
Jeg har hatt gleden av å kjøre begge forgjengerne, så jeg vet at dette er skikkelig lekebiler for store gutter.
GP1 var basert på første generasjon New Mini, med kompressor, men andre generasjon var ikke mindre hysterisk selv om kompressoren nå var erstattet av en turbo. Begge vartet opp med 218 hester.
Men nå som detaljene begynner å lekke om neste generasjon, skjønner vi at den vil stille forgjengerne totalt i skyggen når det kommer til ytelser. Den får nemlig hele 300 hestekrefter!
Nye Mini John Cooper Works GP blir eksklusiv også når det kommer til opplag – den skal kun bygges i 3000 eksemplarer med markedslansering i 2020.
– John Cooper Works-signaturen betyr noe helt eget for MINI-fans og lidenskapelige racingentusiaster. Når vi legger til bokstavene GP (for Grand Prix), så løftes feststemningen ytterligere et hakk, sier Marius Tegneby, kommunikasjonsdirektør i BMW Group Norge.
Konseptbilen hadde en utpreget sportslig design. Med store spoilere både foran og bak, en slående takspoiler og omfattende bruk av lette materialer, var det ingen tvil om de sportslige ambisjonene.
–Konseptmodellen vitner om hva som er i vente. Mange av designelementene blir også å finne på den endelige produksjonsmodellen. Dette blir en sportslig kjøremaskin i sin mest ekstreme form, forteller Tegneby.
Han anbefaler entusiaster som vil skaffe seg et eksemplar å aksjonere kjapt:
– Interessentene til helt nye MINI John Cooper Works GP bør kjenne sin besøkelsestid. Dette blir en av fremtidens virkelige MINI-klassikere, avslutter Tegneby som ikke vil avsløre når vi får alle detaljer.
Det skjer i alle fall ikke i Genève, for der er det bare BMW og Rolls-Royce av merkene i familien som stiller ut.